autor:agusia16
Goffuku Island - Jaskina Kosmicznego Oświecenia
Spoglądamy na otwory, umieszczając w nich ostatnim fragment klucza. Drzwi się otworzą.
Gra zaś przeniesie się na moment do Nari, która wkrótce powstrzyma działania Wanga. Po czym znów przeniesiemy sie do Larrego, który nie zamierza wejść do jaskini Kosmicznego Oświecenia bez Faith.
Używamy zatem mapy i udajemy się znów do Muffington Island
Muffington Island
Udajemy się do centrum wioski, a potem wchodzimy do chaty królowej. Nakłaniamy ja, by przeszła z nami do jaskini. Musimy być dość wytrwali, by Faith zgodziła się pójść z nami. W końcu to zrobi.
Goffuku sland - Jaskinia Kosmicznego Oświecenia
Tu dotykamy elementu sterującego, próbując namówić Faith do jego użycia.
Okaże się, że Faith wszystko pamięta. Opowiadamy jej o sobie. Pi zacznie się źle czuć, a chwilę potem pojawi się agentka Yanmei, Faith zostanie porwana, a Larry wrzucony do wulkanu. Na szczęście nie wpadnie do lawy.
Kalau'a wulkan
Okaże się, że jesteśmy w tajnej bazie KGB.
Rozglądamy się zatem. Zabieramy śrubokręt, taśmę klejącą, metalową rurkę, baterię oraz próbówkę. Z szuflady zabieramy kabel. Zerkamy do zabytkowego komputera.
Klikamy na "układ sterowanie systemem", a następnie wybieramy windę, która ma teraz zasilanie. Wracamy w tył i tym razem wybieramy dziennik, w którym czytamy wszystkie wpisy (jest to ważne dla dalszej rozgrywki, opcji dialogowej).
Dowiadujemy się miedzy innymi o stażyście. A ponieważ przejście zablokowane jest wodospadem, musimy się jakoś go pozbyć.
Podchodzimy do helikoptera i klikamy na silnik.
Larry zauważy informacje dotycząc danych technicznych, a Pi je przeskanuje.
Podchodzimy do windy towarowej. Naciskamy przycisk, otwierając windę. Zabieramy wiadro, które stawiamy przy pomarańczowym zbiorniku, pod kranikiem. Ponownie używamy komputera wybierając "układ sterowanie systemem", a następnie "zbiornik na ścieki". Wychodzimy z komputera, zabieramy wiadro, w którym są ścieki i umieszczamy je na obiekcie zwanym dziwna maszyna.
Znów podchodzimy do komputera, wybieramy tym razem "broń" i "źródła promieniowania". Wychodzimy z komputera, po czym zabieramy wiadro. Do ekwipunku trafi radioaktywny płyn. Teraz zerkamy na satelitę i na jego właz. Odkręcamy śrubki za pomocą śrubokrętu i zabieramy miedziane druty.
Łączymy próbówkę z metalową rurą. Otrzymamy metalową rurę z luźną próbówką, którą następnie łączymy z taśmą klejącą. Otrzymamy metalową rurę z przymocowaną próbówką. Umieszczamy ją na strumieniu lawy otrzymując butelkę.
Wchodzimy więc w aplikację tworzenia "młotek i piła", by stworzyć silnik jądrowy.
Umieszczamy od góry:
- butelkę;
- druty miedziane;
- kable;
- baterię;
- taśmę klejącą
- radioaktywny płyn (wiadro)
Naciskamy przycisk "Go", by stworzyć potrzebną nam rzecz - silnik jądrowy. Umieszczamy go w silniku, ale okaże się, że Larry nie naprawi helikoptera bez pomocy.
Używamy więc rurki głosowej, by połączyć się głosowo z Doktorem Nono.
Mówimy mu, że jesteśmy stażystą Vladimirem (dziennik). Pytamy go czy umie zbudować reaktor jądrowy, prosimy o pomoc, a on obieca umieścić go w windzie.
Zabieramy zatem silnik jądrowy? i umieszczamy go w windzie. Odsyłamy windę do Doktora Nono.
Larry skontaktuje się z Doktorem i po chwili ten zacznie zajmować się naprawą tego co zepsuł Larry.
Podchodzimy do windy, przywołujemy ją i zabieramy silnik jądrowy. Umieszczamy go w silniku helikoptera.
Klikamy na wodospad, by Larry zaklaskał i pozbył się wody.
Pora lecieć, ale czy na pewno umiemy sterować helikopterem KGB? Pi nauczy się sterować helikopterem i Larry odleci. W tym miejscu możemy zabawi się w mini grę zręcznościową, sterować helikopterem. Możemy ją także pominąć. Gra przeniesie się do siedziby Prune, gdzie Yanmei wprowadza Faith, jest i Wang oraz Nari, algorytmu jednak nie ma. Pojawia się Larry, który wpada helikoptrem do środka, pozbawiając życia Yanmei.