Baltayar, Góra (jesień 1937) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia

lubiegrac poradniki Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia Baltayar, Góra (jesień 1937) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia



autor:agusia16

Baltayar, Góra 

Jesień 1937

Leon

Leon opowie, że w górach próbowali znaleźć goruna, człowieka gór. Podczas wyprawy zdarzyło się jednak coś strasznego. Nie mógł wrócić ze wszystkimi.

Przejmujemy zatem sterowanie Leonem, mając cele przeszukanie obozu przed wyruszeniem w drogę, a także zebraniem sprzętu.

Zerkamy na łóżko Horsta, myjemy się w misce. Patrzymy na skrzynię z książkami. Zerkamy na lewą stronę, gdzie leżą rzeczy Leona, do spakowania. Bierzemy suchary, pustą manierkę.

Leon wspomni, że koniecznie będzie musiał ja napełnić zanim opuści obóz.

Przesuwamy obraz nieco w prawo, gdzie zabieramy meczete, bez której Leon nie wyobraża sobie wędrówki.

Syberia_214.jpg

Otwieramy kufer. Przyglądamy się aparatowi fotograficznemu pożyczonemu od Junty. Przeglądamy szkicownik, patrzymy na zestaw ołówków oraz na listy od Dany. Zerkamy jeszcze w głąb namiotu, gdzie przeglądamy książki, a wśród nich Fausta. Na koniec zabieramy nasz plecak.

Syberia_215.jpg

Leon wyjdzie z namiotu i zostanie napadnięty bez Bergera, który ma pretensje, że tylko on nie jest na wyprawie.

Rozmawiamy z nim, możemy wybrać dowolne opcje. Pojawi się nowy cel - znajdź Horsta Sauera. Na zewnątrz zerkamy na skórę zwierzęcia rozciągnięta na palach. Wchodzimy na namiotu przy tej skórze, który jest pusty. Zerkamy na prawą stronę, gdzie znajdziemy mnóstwo alkoholu. Sprawdzamy walizkę, ale nie znamy do niej kodu.

Syberia_216.jpg

Wychodzimy więc na zewnątrz. Sprawdzamy beczki, napełniając wodą manierkę - pełna manierka. Za to otrzymamy osiągnięcie: Przygotuj się. 

Syberia_217.jpg

Zerkamy na skrzynki, gdzie znajdziemy rysunek, zaś obok medalion z datą urodzenia. Możemy go otworzyć znajdując medal i zdjęcie córki Baurena. Ważna jest jednak data urodzenia. To nasz kod do kufra

Syberia_218.jpg

Zerkamy jeszcze na broń leżącą niedaleko ogniska, po czym wracamy do namiotu z kufrem. Wpisujemy w zamek kod - 0408, a kufer otworzy się. Wewnątrz znajdziemy list, w którym oskarżenia za nieudaną misję spadają w pełni na Leona - List do Franka Hossa. Zerkamy jeszcze do kufra, w którym panuje idealny porządek.

Syberia_219.jpg

Wychodzimy z namiotu, a kolejne zadanie będzie zaliczone. Możemy już opuścić obóz. Wędrujemy zatem z lewo. Wspinamy w górę, aż pojawi się opcja opuść obóz lub zostań.

Syberia_220.jpg

Nad rzeką zerkamy na kapliczkę, po czy wędrujemy w w prawo, ścieżką w górę. Pojawi się kolejny cel, by rzucić okiem na pozostawione sprzęty. Robimy to zatem. Zerkamy na:

- książkę;

- siekierę;

- manierkę na wodę

Syberia_221.jpg

Leon będzie chciał sprawdzić co się stało.

Ruszamy przed siebie, a na kamieniu znajdziemy ślad białej łapy. Cel zostanie zaliczony, a nam pozostanie poszukanie Sauera.

Syberia_222.jpg

Idziemy przed siebie, a następnie w dół, słysząc dziwny dźwięk.

Wkrótce Leon znajdzie Sauera oraz goruna, który jest ranny. Sauer pójdzie po resztą, a naszym celem będzie dotarcie do goruna.

Zerkamy na drzewo z lewej, po czym ścinamy je za pomocą meczety. Powtarzamy czynności jakie sugeruje gra, po czym przechodzimy po kłodzie przez rzekę.

Leon w pewnym momencie się zachwieje.

Syberia_223.jpg

W końcu dotrzemy do goruna. Cel zaliczony. Dajemy mu suchara, po czym przytrzymując lewy przycisk myszy, cofamy się.

Syberia_224.jpg

W końcu gorun zje suchara i Leon będzie mógł zobaczyć jego nogę, która jest złamana.

Nowy cel to założeniu mu na nią szyny. Zerkamy przed siebie. Zobaczymy kawałek liana, która jest zablokowana kłodą, więc ją odsuwamy. Zabieramy kawałek liany. Zerkamy w pobliżu goruna i sterty kamieni, gdzie znajdziemy proste gałęzie. Zabieramy je.

Syberia_225.jpg

Podchodzimy do goruna.

Leon poleje jego ranę wodą, po czym unieruchomi jego nogę, następnie przeprowadzi goruna przez rzekę, po czym poczekają na resztę. Da mu także sucharka, wiedząc, że to istota rozumna, ale pojawią się członkowie wyprawy i gorun trafi do klatki.  W nocy pojawi się matka goruna.

Nowym celem będzie zlokalizowanie źródła dźwięku. Obracamy się w lewo i patrzymy na jego istotę w oddali. 

Syberia_226.jpg

Między załogą zrodzi się bójka i Bauer przez przypadek straci życie, a Leon zostanie uderzony w głowę, a później uwięziony. Po oprzytomnieniu próbujemy się uwolnić. Pojawi się nowy cel, by spróbować uciec. Sięgamy do kamienia, ale nic nie zdołamy zrobić.

Syberia_227.jpg

Ale pojawi się Sauer, który przyniesie Leonowi zupy. Ułatwi mu ucieczkę. Leon napisze list do Dany, w którym wspomni o życiu zbiega, nie wie jak potoczy się jego życie. My zaś przeniesiemy się do Dany.

Komentarze :

Inne poradniki:

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners