Góry Vagen, Schronisko Silberspigiel (jesień 2005), część 4 - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia

lubiegrac poradniki Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia Góry Vagen, Schronisko Silberspigiel (jesień 2005), część 4 - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia



autor:agusia16

Góry Vagen, Schronisko Silberspiegiel (jesień 2005) część 4

Kate

Kate w zamieci śnieżnej wespnie się na górę.

Pojawią się nowe cele, zbadania głównej sali i znalezienie zamarzniętych ciał.  Idziemy w stronę schroniska, zerkając na jeszcze działające koło młyńskie, sprawiające, że jest tu światło. Na dole pod schodami zaś znajduje się kanistry z benzyną.

Syberia_260.jpg

Wchodzimy do schroniska, gdzie nie znajdziemy Leni. Rozglądamy się zatem. Spoglądamy na stolik. Znajdziemy na nim zdjęcie Leona na statku, a w popielniczce cygaro. Leni jadła z kim kolację. Zadanie poboczne będziemy mieć zaliczone.

Syberia_261.jpg

Kate będzie chciała porozmawiać z Leni, ale najpierw ważniejsze są ciała. Zanim wyjdziemy, zabieramy jeszcze ze stolika/lady z prawej strony klucz.

Syberia_262.jpg

Wracamy zatem na zewnątrz, na śnieżycę. Podchodzimy do stojącego tam alpinisty, a zadanie ze znalezieniem ciał zostanie nam zaliczone. Rozmawiamy z nim.

Syberia_263.jpg

Dowiemy się, że ciało zostały tu przyniesione, a Leni zemdlała jak je zobaczyła i teraz odpoczywa. Nie działa agregat, więc ciała mogą zostać uszkodzone. Leni zajmuje się podobno pustelnik. Kate zgodzi się zająć agregatem.

To będzie nasze kolejne zadanie. Przyglądamy się zatem agregatowi.

Syberia_264.jpg

Obracamy kamerą widząc zbiornik na paliwo, który jest pusty.

Syberia_265.jpg

Schodzimy zatem na dół, pod schody, skąd zabieramy kanister z benzyną. Wracamy na taras, do agregatu. Odkręcamy wlew paliwa i nalewamy benzynę.

Syberia_266.jpg

Teraz obracamy kamerę i patrzymy na górę agregatu. Znajdziemy tam klapę, która otwieramy za pomocą klucza zabranego ze schroniska. Otwieramy klapę. Wewnątrz znajdują się stare sucharki, które nas nie interesują oraz korbę. Ja zabieramy. Służy do uruchamiania agregatu. Obracamy kamerę, by widzieć przód agregatu, umieszczamy korbę.

Syberia_267.jpg

Po raz kolejny obracamy kamerę w tył, tam przesuwamy wajchę na "ON", obracamy kamerę i kręcimy korbę aż agregat zacznie działać i światło zostanie włączone. Pojawi się nowe zadanie, by zidentyfikować ciała.

Syberia_268.jpg

Schodzimy więc i wchodzimy do namiotu.

Syberia_269.jpg

Zerkamy na ciało w otwartym worku, a będzie to Leon Kobatis. Czytamy raport. Sprawdzamy jeszcze dwa ciała, jedno na górze z prawej, jasnowłosej kobiety, która nie może być Dana i mężczyzny po czterdzieste z lewej - Harolda Exnera. 

Syberia_270.jpg

Kate będzie wiedzieć, że Dany nie ma wśród ciał. Będzie miała porozmawiać z Leni.

To nasze kolejne zadanie. Wracamy więc do schroniska. Wchodzimy zatem do schroniska i na górę, w stronę pokoi.

Kate zobaczy jakiegoś pochylonego mężczyznę, który ucieknie.

Nowym zadaniem będzie podążanie za nieznajomym. Udajemy się zatem do pokoju z lewej.

Syberia_271.jpg

Po wejściu do pokoju zadanie zniknie. Pojawi się kolejne, by włączyć światło. Robimy to zatem, przekręcają pokrętło w prawo. Kolejnym zadaniem będzie przyjrzenie się rysunkom. Spoglądamy zatem na: 

- spotkanie, towarzysze i towarzyszki broni oraz podróż (wszystkie na ścianie z lewej);

- rysunek na stole z Leonem

Syberia_272.jpg

Gdy to zrobimy, zadanie zostanie zaliczone.

Pojawi się gorun, którego Leon kiedyś uratował.

Rozmawiamy z Ludwigiem o spotkaniu z Daną, rodzicach, ratunku z rąk Leona. A także Leon wśród gorunów i mieszkaniec Baltajaru.

Kate dowie się, że Leon przetrwał,  bo uratowali go gorunowie, mieszkał z nimi w Baltajarze. Ale gdy postanowił wrócić, Ludwig pojechał z nim. 

Rozmawiamy jeszcze o wyzwoleniu Vaghen, Danie i Leni.

Ludwig postanowi zajrzeć do Leni, jednocześnie zapraszając tal Kate.

To nasze kolejne zadanie. Zanim jednak opuścimy pokój Ludwiga, oglądamy szkicownik Leona. Naszym zadaniem pobocznym będzie teraz zbadanie pokoju goruna. Rozglądamy się zatem. Patrzymy na:

- starą szpulę z lontem

- stare plakaty propagandowe - "Superbojownik" (z lewej strony);

- broń, która zapewne leży tu od czasów wojny (też z lewej strony);

- plakat "Morderca z gór" - otrzymamy osiągnięcie: Superbojownik (ściana na przeciwko);

- symbol łapy oznaczający ostrzeżenie (też ta sama ściana);

- mapa goruna (także ta sama ściana)

- plany na ścianie z prawej

Syberia_273.jpg

Wychodzimy ze zbliżenia, kończąc zadanie poboczne. Udajemy się zatem do pokoju Leni.

Syberia_274.jpg

Po wejściu do pokoju zadanie dołączenia do goruna i Leni zostanie zaliczone.

Leni postanowi wyznać prawdę. Opowie o swoich najlepszych czasach, gdy walczyła o boki Leona gdy cudem wrócić z Baltajaru z Ludwigiem. Gra przeniesie się w czasie.

Komentarze :

Inne poradniki:

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners