Vagen - Dzielnica Antykwariuszy (Jesień 2005) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia

lubiegrac poradniki Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia Vagen - Dzielnica Antykwariuszy (Jesień 2005) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia



autor:agusia16

Vagen - Dzielnicy Antykwariuszy

Jesień 2005

Kate

Znajdujemy się w dzielnicy antykwariuszy, w której to znajduje się sklep, który wybraliśmy.

Naszym celem podstawowym jest odnalezienie sklepu Mullera, a pobocznym rozejrzenie się po stoiskach. Żeby zadanie poboczne zostało zaliczone musimy spojrzeć na:

- kiosk;

- antykwariat niedaleko kiosku (nie ten, który szuka Kate);

- antykwariat z zielonym neonem;

- stoisko przy restauracji;

- sklep z zegarami

Syberia_45.jpg

Teraz Kate będzie chciała odnaleźć antykwariat Muller & Sohn.

Znajdziemy go niedaleko od stoiska z zegarami. Przechodząc obok Kate już go zapewne zauważy, także automat Hansa znajdujący się na wystawie sklepu.

Syberia_46.jpg

Ale sklep jest zamknięty. Czytamy więc kartkę wiszącą na drzwiach.

Dowiemy się, że trwa remanent i w sprawach pilnych mamy dzwonić 3 razy.

Używamy zatem dzwonka trzy razy.

Syberia_47.jpg

Znajdziemy się w sklepie, gdzie zagadujemy do antykwariusza. Kate pokaże obraz. Pytamy go o dziewczynę, autora i związek ze sklepem.

Nie będzie nic o tym wiedział, ale będzie wiedział gdzie obraz został namalowany. Wykonano go w schronisku Silberspiegel w górach, niedaleko granicy Szwajcarskiej. Można tam dotrzeć tramwajem, wysiadając na ostatnim przystanku. Kate zaciekawi także kula Hansa, do której może pasować serce Oskara. Poprosi o nią.

Syberia_48.jpg

Naszym kolejnym celem będzie włożenie serca Oskara do kuli Voralberga. Czeka nas pierwsza poważniejsza zagadka w grze;

- obracamy kulę, by zobaczymy coś w rodzaju gwiazdy, sprawdzamy ją, robiąc zbliżenie; zwalniamy haczyk z lewej, powodując, że gwiazda się otworzy i pokaże się przycisk; klikamy na ów przycisk, a kula obróci się i niektóre metalowe elementy kuli się przesuną, na razie ich nie ruszamy;

Syberia_49.jpg

- obracamy kulę i odszukujemy kolejną złotą gwiazdę; przyglądamy się jej, odblokowujemy, ciągnąć za haczyk i wciskamy przycisk; obydwa przyciski i pokrętła obrócą się, a kula się obróci, odsłaniając metalowe wnętrze, które jest porysowane (pod łuskamy coś chyba jest);

Syberia_50.jpg

- obracamy kulę, odnajdując logo Hansa, zapamiętujemy numer: 293670; klikamy "wstecz" zauważając dziurkę. Musimy tak poprzesuwać metalowe elementy - łuski, by w otworze pojawiła się dziura; gdy jej przesuniemy pojawi się przycisk; naciskamy go, a kula się przesunie, i z otworu wyłoni się przedmiot, zabieramy go - miniaturowy element; naciskamy przycisk w miniaturowym elemencie, obracamy go, oglądamy, wiedząc, że jest to klucz Voralberga;

Syberia_51.jpg

- teraz używają złotych gwiazd, zgodnie z kodem, przechodząc od jednej do drugiej gwiazdy, przesuwamy pokrętło gwiazdy na 2 - 9 - 3 - 6 - 7 - 0;

Syberia_52.jpg

- kula obróci się, wszystkie metalowe elementy się odsłonią, i naszym oczom ukaże się dziurka od klucza, wkładamy do niej klucz Voralberga, przekręcamy go; otworzymy wnętrze kuli, do której wkładamy serce Oskara; otwieramy wieczko dziurki od klucza, wkładamy klucz Voralberga, przekręcamy, nakręcając automat witając Oskara, teraz zamkniętego w ciele pancernika, które niestety nie chce go słuchać.

Syberia_53.jpg

Oskar nie będzie miał kontroli nad ciałem i ucieknie.

Syberia_54.jpg

Naszym nowym celem jest jego odnalezienie. Idziemy zatem do przodu, klikając "dołącz", a dowiemy się od sprzedawcy, że wskoczył do kufra.

Syberia_55.jpg

Przyglądamy się kufrowi, dziurce od klucza. Oglądamy dziurkę od klucza, pytając o właściwy klucz do kufra.

Na stoisku podobno jest sporo różnych kluczy.

Syberia_56.jpg

Ten właściwy znajdziemy na szafce z prawej - klucz w kształcie serca.

Syberia_57.jpg

Otwieramy nim skrzynię, ale Oskar ucieknie, klikamy na niego "dołącz", a pobiegnie na stragan z prawej. Zaglądamy tam. Tym razem Oskar schowa się pod szafką. Klikamy na niego. Oddalamy się, zabieramy szczotkę, którą wypędzamy Oskara, następnie klikamy na niego.

Syberia_58.jpg

Wejdzie na schody, po czym skoczy na dół. Stojąc na górze, przy balustradzie, poruszamy kamerą, odnajdując Oskara przy skrzyni z lewej. Klikamy na niego ponownie i znów ucieknie. Tym razem poruszamy kamerą na prawo, a znajdziemy Oskara po koszykami. Klikamy. Ucieknie w ślepy zaułek. Udajemy się tam.

Syberia_59.jpg

Próbujemy z nim rozmawiać, ale cokolwiek zrobimy, i tak ucieknie. Rezygnujemy zatem.

Syberia_60.jpg

To bardzo zasmuci Kate.

Zanim udamy się do schroniska, wracamy do sklepu Millera, rozmawiamy z nim chwilę, po czym udajemy się na tramwaj, by pojechać do schroniska. Na przystanku klikamy na mapie schronisko.

Syberia_61.jpg

Otrzymujemy osiągnięcie: Antykwariusz

Komentarze :

Inne poradniki:

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners