autor:agusia16
Kate
Znajdujemy się w dzielnicy antykwariuszy, w której to znajduje się sklep, który wybraliśmy.
Naszym celem podstawowym jest odnalezienie sklepu Mullera, a pobocznym rozejrzenie się po stoiskach. Żeby zadanie poboczne zostało zaliczone musimy spojrzeć na:
- kiosk;
- antykwariat niedaleko kiosku (nie ten, który szuka Kate);
- antykwariat z zielonym neonem;
- stoisko przy restauracji;
- sklep z zegarami
Teraz Kate będzie chciała odnaleźć antykwariat Muller & Sohn.
Znajdziemy go niedaleko od stoiska z zegarami. Przechodząc obok Kate już go zapewne zauważy, także automat Hansa znajdujący się na wystawie sklepu.
Ale sklep jest zamknięty. Czytamy więc kartkę wiszącą na drzwiach.
Dowiemy się, że trwa remanent i w sprawach pilnych mamy dzwonić 3 razy.
Używamy zatem dzwonka trzy razy.
Znajdziemy się w sklepie, gdzie zagadujemy do antykwariusza. Kate pokaże obraz. Pytamy go o dziewczynę, autora i związek ze sklepem.
Nie będzie nic o tym wiedział, ale będzie wiedział gdzie obraz został namalowany. Wykonano go w schronisku Silberspiegel w górach, niedaleko granicy Szwajcarskiej. Można tam dotrzeć tramwajem, wysiadając na ostatnim przystanku. Kate zaciekawi także kula Hansa, do której może pasować serce Oskara. Poprosi o nią.
Naszym kolejnym celem będzie włożenie serca Oskara do kuli Voralberga. Czeka nas pierwsza poważniejsza zagadka w grze;
- obracamy kulę, by zobaczymy coś w rodzaju gwiazdy, sprawdzamy ją, robiąc zbliżenie; zwalniamy haczyk z lewej, powodując, że gwiazda się otworzy i pokaże się przycisk; klikamy na ów przycisk, a kula obróci się i niektóre metalowe elementy kuli się przesuną, na razie ich nie ruszamy;
- obracamy kulę i odszukujemy kolejną złotą gwiazdę; przyglądamy się jej, odblokowujemy, ciągnąć za haczyk i wciskamy przycisk; obydwa przyciski i pokrętła obrócą się, a kula się obróci, odsłaniając metalowe wnętrze, które jest porysowane (pod łuskamy coś chyba jest);
- obracamy kulę, odnajdując logo Hansa, zapamiętujemy numer: 293670; klikamy "wstecz" zauważając dziurkę. Musimy tak poprzesuwać metalowe elementy - łuski, by w otworze pojawiła się dziura; gdy jej przesuniemy pojawi się przycisk; naciskamy go, a kula się przesunie, i z otworu wyłoni się przedmiot, zabieramy go - miniaturowy element; naciskamy przycisk w miniaturowym elemencie, obracamy go, oglądamy, wiedząc, że jest to klucz Voralberga;
- teraz używają złotych gwiazd, zgodnie z kodem, przechodząc od jednej do drugiej gwiazdy, przesuwamy pokrętło gwiazdy na 2 - 9 - 3 - 6 - 7 - 0;
- kula obróci się, wszystkie metalowe elementy się odsłonią, i naszym oczom ukaże się dziurka od klucza, wkładamy do niej klucz Voralberga, przekręcamy go; otworzymy wnętrze kuli, do której wkładamy serce Oskara; otwieramy wieczko dziurki od klucza, wkładamy klucz Voralberga, przekręcamy, nakręcając automat witając Oskara, teraz zamkniętego w ciele pancernika, które niestety nie chce go słuchać.
Oskar nie będzie miał kontroli nad ciałem i ucieknie.
Naszym nowym celem jest jego odnalezienie. Idziemy zatem do przodu, klikając "dołącz", a dowiemy się od sprzedawcy, że wskoczył do kufra.
Przyglądamy się kufrowi, dziurce od klucza. Oglądamy dziurkę od klucza, pytając o właściwy klucz do kufra.
Na stoisku podobno jest sporo różnych kluczy.
Ten właściwy znajdziemy na szafce z prawej - klucz w kształcie serca.
Otwieramy nim skrzynię, ale Oskar ucieknie, klikamy na niego "dołącz", a pobiegnie na stragan z prawej. Zaglądamy tam. Tym razem Oskar schowa się pod szafką. Klikamy na niego. Oddalamy się, zabieramy szczotkę, którą wypędzamy Oskara, następnie klikamy na niego.
Wejdzie na schody, po czym skoczy na dół. Stojąc na górze, przy balustradzie, poruszamy kamerą, odnajdując Oskara przy skrzyni z lewej. Klikamy na niego ponownie i znów ucieknie. Tym razem poruszamy kamerą na prawo, a znajdziemy Oskara po koszykami. Klikamy. Ucieknie w ślepy zaułek. Udajemy się tam.
Próbujemy z nim rozmawiać, ale cokolwiek zrobimy, i tak ucieknie. Rezygnujemy zatem.
To bardzo zasmuci Kate.
Zanim udamy się do schroniska, wracamy do sklepu Millera, rozmawiamy z nim chwilę, po czym udajemy się na tramwaj, by pojechać do schroniska. Na przystanku klikamy na mapie schronisko.
Otrzymujemy osiągnięcie: Antykwariusz.
Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia
Vagen - Dzielnica kwiatowa (Jesień 2005) - część 1
Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia
Vagen - góry (Jesień 2005)
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu