Góry Vagen, Schronisko Silberspiegiel (jesień 2005), część 5 - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia

lubiegrac poradniki Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia Góry Vagen, Schronisko Silberspiegiel (jesień 2005), część 5 - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia



autor:agusia16

Góry Vagen, Schronisko Silberspiegiel (jesień 2005), część 5 

Kate

Kate dowie się, że Dana pisała do Leni przez całe 40 lat, i może żyć.

Rozmawiamy z nią, wybierając dowolną opcję dialogową.

Leni powie Kate, że ukryła ostatni list od Dany w swoim automacie.

Nasze zadanie to wyjęcie listu z automatu. Sprawdzamy automat.

Syberia_293.jpg

Na początku zerkamy na jego muszkę. Przestawiamy jej elementy, przekręcając i odsłaniając dziurkę od klucza.

Gdy spróbujemy użyć jakiegoś przedmiotu, Kate wspomni, że do otwarcia potrzebny jest specjalny klucz i zamierza go poszukać gdzie indziej.

Wychodzimy zatem z pokoju Leni i idziemy na dół. Przy piecu stoi jej wózek, otwieramy klapę z prawej, odnajdując klucz - mechaniczny klucz. Można zmieniać jego kształt.

Syberia_294.jpg

Wracamy do pokoju Leni i ponownie przyglądamy się automatowi. W dziurkę od klucza wkładamy klucz, ale musimy najpierw ustawić jego kształt, tak by pasował. Ustawimy zatem klucz, zgodnie ze screenem, umieszczamy w dziurkę od klucza i przekręcamy w prawo aż do oporu, aż klucz wyleci. Próbujemy otworzyć klapę, zgodnie z tym co pokazuje gra, ale coś ją blokuje. Przyglądamy się zatem zamkom na klapie, otwierając je - w górę, w lewo (obydwa) po czym ściągamy klapę, zaglądając do wnętrza automatu.

Syberia_295.jpg

Zerkamy na górę, na miejsce z sercem. Znajduje się tu kolejna dziura od klucza. Ustawiamy więc klucz godnie z wyglądem dziurki. Po włożeniu klucza przekręcamy go jak poprzednio, a otworzy się kolejna pokrywa. Odsłonimy jeszcze głębsze wnętrze. Żeby je otworzyć ciągniemy za uchwyt na górze (podnosimy go do góry) i zatrzymujemy wtedy gdy półokrągła obracająca się część zatrzyma się miejscem wgłębienia. Tak jak na screenie. Klikamy na dolną cześć by blokady zwolniły, po czym na środek by zwolnić metalową blokadę.

Syberia_296.jpg

Następnie kręcimy uchwytem z prawej, by trzy bolce z prawej się obniżyły i klikamy "interakcja" na środku, otwierając serce. Wkładamy tak Oskara. Wtedy to Oskar dostanie na chwilę nowe ciało, by spróbować panować nad nim i spróbować zdobyć list od Dany.

Syberia_297.jpg

Teraz gdy przestawimy na Oskara będziemy mogli przejąć nad nim kontrolę.

Oskar

Klikamy na jego lewą rękę obniżając ją maksymalnie w dół, zaś prawą raz dół. Zobaczymy odważniki podnoszące się do góry. Spoglądamy dwa razy w dół, widząc jak odsłania się kolejna dziurka od klucza. Przestawiamy na Kate.

Syberia_298.jpg

Kate

Sprawdzamy ową dziurkę od klucza, na plecach automatu. Ustawiamy ponownie odpowiednio klucz, po czym przekręcamy go.

Syberia_299.jpg

Ponownie przestawiamy na Oskara.

Oskar

Oskarem klikamy raz strzałkę w górę, nieco zamykając klapę z dziurką na jego plecach. Przestawiamy na Kate.

Kate

Teraz blokada na kulce z prawej zejdzie. Spoglądamy więc w to miejsce. Przestawiamy na Oskara.

Oskar

Przestawiamy jego lewą rękę 2 raz w dół i przestawiamy na Kate.

Kate

Prowadzimy kulkę po tunelu aż do miejsce, gdzie droga będzie przesunięta. Obracamy panel, tworząc drogę dla kulki. Następnie z lewej, ponownie przestawimy drogę. Na górze blokować będzie kulkę odważnik.

Syberia_300.jpg

Przestawiamy więc na Oskara.

Oskar

Przestawiamy jego lewą nogę maksymalnie w górę i prawą raz w górę, by odważniki się przesunęły w dół. Przestawiamy na Kate.

Kate

Prowadzimy kulkę w prawo, aż do zamka, po czym otwieramy jego jedną część, przesuwając w lewo, zgodnie z tym jak pokazuje gra. Wracamy z kulką na dół, ale będzie je blokować odważnik.

Przestawiamy więc na Oskara.

Oskar

Przesuwamy lewą ręką dwa razy w dół i prawą raz w dół. Przestawiamy na Kate.

Kate

Kate przesuwamy kulkę w lewym tunelu do góry, ale część drogi teraz będzie niewłaściwie ustawiona.

Syberia_301.jpg

Zaglądamy na tył. Ponownie wkładamy klucz i przekręcamy by przesunąć kawałek drogi kulki w prawo. Ponownie spoglądamy na przód. Teraz możemy prowadzić kulkę, ale blokuje ją ponownie odważnik na górze.

Przestawiamy na Oskara.

Oskar

Podnosimy lewą rękę Oskara w górę, pozbywając się odważnika. Przestawiamy na Kate. 

Kate

Prowadzimy kulkę na górę, do zamka i otwieramy drugą część. Kręcimy korbą, otwierając zamek.

Syberia_302.jpg

Ponownie ustawiamy klucz. Wkładamy do dziurki, przekręcamy i w kapeluszu otwiera się skrytka

Syberia_303.jpg

A w niej  znajdziemy list. Zabieramy go. Zerkamy na pieczątki, obracamy list, czytamy adresata - Dana zmieniła nazwisko.

Syberia_304.jpg

Gra przeniesie się do Dany.

Komentarze :

Inne poradniki:

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners