Góry Vagen, Schronisko Silberspiegiel (lato 1944) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia

lubiegrac poradniki Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia Góry Vagen, Schronisko Silberspiegiel (lato 1944) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia



autor:agusia16

Góry Vagen, Schronisko Silberspiegiel (lato 1944)

Dana

Leni będzie kontynuować swoją opowieść, w której dowiemy się, że walczyła u boku Leona, dopóki z nieba, dosłownie, nie spadła Dana, która przybyła tu dla zleconej misji.

Naszym zadaniem będzie ustawienie radia. Pobocznym natomiast porozmawianie z sojusznikami. Żeby została zaliczone, musimy porozmawiać przed ustawieniem radia. Zanim wyjdziemy rozglądamy się. Zerkamy na obrazek wiszący na ścianie (zależny od tego jaki wybraliśmy grając Daną latem 1937, w schronisku). Otrzymamy osiągnięcie: Krytyka sztuki.

Syberia_275.jpg

Zanim wyjdziemy z pokoju zerkamy jeszcze na szkicownik Leona leżący na biurku oraz na łóżko. Wychodzimy. Schodzimy na dół i na początek rozmawiamy z Ludwigiem. Zerkamy na trzy rysunki jakie narysował:

- przyjaciele;

- Leni;

- Leon

Syberia_276.jpg

Dana dostanie od Ludwiga rysunek zatytułowany "Dana i Leon", narysowany dzięki opowiadaniom Leona o Danie. Kończymy rozmowę i zerkamy na biurko, na którym oglądamy lezące tam wszystkie przedmioty, ulotki bronie:

- plakaty propagandowe -"Superbojownik" i "Ruch oporu";

-  zdjęcie HaroldaExnera;

- schronisko;

- mapa Alp, na której spoglądamy na Szwajcarię, Przełęcz Diabła, schronisko;

- broń, trzy interaktywne miejsca

Syberia_277.jpg

Wychodzimy na zewnątrz, gdzie rozmawiamy z Leni.

Jeśli w rozdziale w schronisku latem postanowiliśmy ją zdradzić, że grzebała w rzeczach Junty, wtedy o tym wspomni. Będziemy musieli uzasadnić swoją decyzję.

Syberia_278.jpg

Następnie rozmawiamy z Herr Exnerem, który wywoła małą kłótnię.

Mężczyzna powie, że nie zgodzi się przeprawić bez swojej żony.

Rozmawiamy z nim, wybierać dowolną opcję dialogową.

Syberia_279.jpg

W ten sposób zaliczymy zadanie poboczne, więc musimy zająć się radiem. Wchodzimy zatem do schroniska. Na początek wędrujemy na strych. Tu możemy się rozejrzeć zerkając na schowek Junty, kufer, który zostawiła i ciemnię, w której Herr Gustaw urządził sobie składzik. Następnie z radia stojącego z prawej zabieramy antenę Voralberga.

Syberia_280.jpg

Wędrujemy na dół i podchodzimy do stolika z lewej, gdzie znajduję się radiostacja.

Syberia_281.jpg

Zerkamy na jej górę. Próbujemy włożyć do radia antenę, ale coś z nią nie tak. Spoglądamy na jej dół i wyciągamy wszystkie cztery bolce. Wychodzimy ze zbliżenia, a Dana sama zamontuje antenę. Teraz musimy ją wysunąć. Klikamy zatem na górę anteny, na pokrętło.  Klikamy na "interakcja", po czym zgodnie z tym co wymaga gra, podnosimy do góry. Antena wysunie się. Ponownie klikamy na pokrętło na górze anteny i klikając na nie opuszczamy antenę na lewo, czyli tak naprawdę podnosimy ją do góry. Następnie klikamy na boku, z prawej, obracamy ją, bo rozłożyć skrzydła anteny na boki. Na koniec klikamy na przycisk z przodu anteny, by ją włączyć. Sygnał w ten sposób zostanie wzmocniony.

Syberia_282.jpg

Teraz spoglądamy w dół i z torby z lewej strony wyciągamy dokumenty.

Syberia_283.jpg

Zostaną one położone na stoliku. Przyglądamy się nim. Z lewej znajduje się radio notatka, czyli instrukcja. Według niej wiemy, że musimy, by pozyskać bezpieczną częstotliwość musimy rozszyfrować kod: 2111.12.121.21. Otrzymaną częstotliwość ustawiamy na odbiorniku. Dzięki temu uzyskujemy informację od oficera łącznikowego i ją ustawiamy w nadajniku urządzenie, na koniec używając słuchawki, by skontaktować się z oficerem łącznikowym. Następnym dokumentem jest radio załącznik, w którym znajdziemy kody. Trzecia karteczka to radio - kody. 

Jeżeli wiemy, że kropka to 1, zaś kreska to 2 to kod brzmi: BARN. Sprawdzamy odszukujemy słowo i mamy częstotliwość 6,9.

Syberia_284.jpg

Sprawdzamy zatem górną część radia, która służy do odbierania wiadomości i ustawiamy na niej poznaną częstotliwość, przekręcając pokrętło na prawie 6,9, które właściwie wygląda jak 7. Po czym włączamy radio, ustawiając na "ON". Następnie włączamy także przycisk na dole odbiornika radiowego. Jeśli zrobiliśmy wszystko dobrze  to usłyszymy wiadomość alfabetem Morsa, która oznacza, że na dole musimy ustawić częstotliwość 8,4. Tą ustawiamy na dole, za pomocą pokrętła, po czym podnosimy słuchawkę i odbieramy wiadomość. 

Syberia_285.jpg

Zobaczymy dość długą animację, podczas której Herr Esner będzie walczył o to, by przeprawić się z żoną. Zgodzi się na to Londyn. Leon zleci to Leni. W między czasie będziemy mieli do dokonania pewien wybór...jest dowolny. Tak czy siak pójdzie Leni, która chcąc się zemścić zdradzi, powodując, że w schronisku pojawi się Brązowy Cień i wyniknie strzelanina. Leon z dwójką ludzi ruszy na przeprawę w złą pogodę, Leni zostanie poważnie ranna, a niedługo potem w Przełęczy Diabła zejdzie lawina, w której Leon zginie. Gra przenisie się do Kate.

Komentarze :

Inne poradniki:

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners