Vagen, schronisko Silberspigiel (lato 1937 i jesień 2005) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia

lubiegrac poradniki Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia Vagen, schronisko Silberspigiel (lato 1937 i jesień 2005) - Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia



autor:agusia16

Vagen, schronisko Silberspiegel

Lato 1937 Dana Roze (strych) oraz jesień 2005 (Kate)

Po krótkiej rozmowie z Juntą, gra poinformuje nas, że możemy się teraz przenosić między postaciami Dany, a Kate. Teraz możemy odkrywać coś jako Dana i ponownie wykonywać to co robiła w przeszłości Dana, Kate.

Dana

Jako Dana mamy wyjąć klucz ze sejfu. Podchodzimy zatem do kufra Junty i wyciągamy klucz Junty.

Syberia_113.jpg

Kufer zostanie zamknięty. Kolejnym celem jest ukrycie klucza.

Junta obawia się, że ktoś może go znaleźć, zwraca też uwagę, że Leni ciągle grzebie w jej rzeczach.

Gdy zadecydujemy "Nie donoś na Leni", otrzymamy osiągniecie: Lojalność. Gdy ją zdradzimy dostaniemy osiągnięcie: Zdrada.

Syberia_114.jpg

Chowamy klucz w schowku, tak jak prosiła Junta.

Syberia_115.jpg

Tym razem poprosi o przyniesienie taśmy z ciemni. Nas jednak gra poinformuje o nowym celu, by wyciągnąć klucz ze skrytki Junty jako Kate. Przestawiamy zatem na Kate. 

Kate 

Sprawdzamy miejsce, które widzieliśmy jak Dana, przesuwamy leżące tam pudełko, po czym podnosimy deskę. Ze schowka, w którym przy okazji chował się szczur, zabieramy klucz Junty (stary).

Syberia_116.jpg

Naszym nowym celem jest teraz otwarcie kufra Junty. Podchodzimy zatem do kufra, spoglądamy na jego bok, przesuwamy plakietkę ze znakiem Volarvergów, po czym do dziurki władamy klucz Junty (stary) i przekręcamy go.

Syberia_117.jpg

Odsłonimy panel z szyfrem. Musimy go gdzieś znaleźć.

Syberia_118.jpg

Naszym nowym celem jest znalezienie kombinacji, która otworzy zamek obrazkowy. Przestawiamy zatem na Danę. 

Dana

Wchodzimy do ciemni.

Syberia_119.jpg

Tam zerkamy na zdjęcia, które zrobiła Junta. Możemy obejrzeć każde, ale najważniejsze są  te z prawej strony, połączone cztery - zdjęcia Junty, które przedstawiają: kozę, kwiatka, góry oraz choinki.

Syberia_120.jpg

Zabieramy czystą taśmę leżącą z prawej strony i wracamy do Junty.

Syberia_121.jpg

Gdy na nią klikniemy, gra poinformuje nas o końcu wydarzeń z przeszłości. Przestawiamy zatem ponownie na Kate.

Kate

Ponownie spoglądamy na kufer, na kombinację szyfru i ustawiamy ją zgodnie z tym co widzieliśmy na zdjęciach jako dana, czyli:

- koza

- kwiatek

- góry

- choinka

Syberia_122.jpg

Dzięki temu szuflada na dole się otworzy i znajdziemy w niej przeglądarkę. Użycie jej, to nasz nowy cel. Bierzemy zatem przeglądarkę, a Kate postawi ją na stoliku.

Syberia_123.jpg

Z lewej strony wieszamy film Junty, z prawej szpulę filmową. Gra dokona zbliżenia przeglądarki. Otwieramy ją, klikając na środek, po czym na taśmę filmową by ją nawinąć na szpulę z prawej.

Syberia_124.jpg

Zamykamy przeglądamy i uruchamiamy ją -  "interakcja". 

Syberia_125.jpg

Oglądamy film z z roku 1937, z lata, film Junty, który kończy się malowaniem obrazu, na którym jest Dana. Gra wróci do roku 2005, do Kate.

Syberia_126.jpg

Kate

Kate chce teraz chce obejrzeć drugi film.

Powtarzamy więc czynności z przeglądarką. Na początek odwijamy szpulę z lewej, a zostanie zdjęta. zakładamy te leżącą na stole z lewej, po czym tylko uruchamiamy przeglądarkę. 

Leni

Teraz będziemy oglądać film Leni, a nawet w nim uczestniczyć. Naszym celem jest obejrzenie filmu Leni. Patrzymy zatem:

- na kufer, próbujemy go otworzyć;

- na zasłonkę prowadzącą do ciemni, odsłaniamy ją, będziemy widzieć w ciemni Danę;

- na stolik z lewej, na której zerkamy na aparat fotograficzny (filmuj) oraz na szpule 

Syberia_127.jpg

Leni się obróci i teraz gra poinformuje nas, że mamy trzymając lewy przycisk myszy, mamy się poruszać. Idziemy zatem do przodu.

W między czasie Leni się potnie i obróci.

Znów idziemy do przodu, aż do wajchy którą otwieramy schody, Leni przejdzie w stronę schodów, ale nie zejdzie, tylko się obróci. Kamera teraz także się ustawi, że będziemy mogli przejść na korytarz z pokojami.

Syberia_128.jpg

Idziemy tam zatem. Podchodzimy do lustra, filmujemy siebie, po czym Leni obróci się i zauważy uchylone drzwi. Otwieramy je mocniej i filmujemy kłótnię Dany I Leona. 

Syberia_129.jpg

Kate

Film zostanie przerwany. Kate natomiast będzie chciała zapytać Leni o ten film.

To nasz nowy cel. Opuszczamy zatem strych i wychodzimy na taras, gdzie podchodzimy do Leni, i pytamy ją o kłótnię Dany i Leona. Gra przeniesie się do Dany.

Komentarze :

Inne poradniki:

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners