autor:agusia16
Po krótkiej rozmowie z Juntą, gra poinformuje nas, że możemy się teraz przenosić między postaciami Dany, a Kate. Teraz możemy odkrywać coś jako Dana i ponownie wykonywać to co robiła w przeszłości Dana, Kate.
Dana
Jako Dana mamy wyjąć klucz ze sejfu. Podchodzimy zatem do kufra Junty i wyciągamy klucz Junty.
Kufer zostanie zamknięty. Kolejnym celem jest ukrycie klucza.
Junta obawia się, że ktoś może go znaleźć, zwraca też uwagę, że Leni ciągle grzebie w jej rzeczach.
Gdy zadecydujemy "Nie donoś na Leni", otrzymamy osiągniecie: Lojalność. Gdy ją zdradzimy dostaniemy osiągnięcie: Zdrada.
Chowamy klucz w schowku, tak jak prosiła Junta.
Tym razem poprosi o przyniesienie taśmy z ciemni. Nas jednak gra poinformuje o nowym celu, by wyciągnąć klucz ze skrytki Junty jako Kate. Przestawiamy zatem na Kate.
Kate
Sprawdzamy miejsce, które widzieliśmy jak Dana, przesuwamy leżące tam pudełko, po czym podnosimy deskę. Ze schowka, w którym przy okazji chował się szczur, zabieramy klucz Junty (stary).
Naszym nowym celem jest teraz otwarcie kufra Junty. Podchodzimy zatem do kufra, spoglądamy na jego bok, przesuwamy plakietkę ze znakiem Volarvergów, po czym do dziurki władamy klucz Junty (stary) i przekręcamy go.
Odsłonimy panel z szyfrem. Musimy go gdzieś znaleźć.
Naszym nowym celem jest znalezienie kombinacji, która otworzy zamek obrazkowy. Przestawiamy zatem na Danę.
Dana
Wchodzimy do ciemni.
Tam zerkamy na zdjęcia, które zrobiła Junta. Możemy obejrzeć każde, ale najważniejsze są te z prawej strony, połączone cztery - zdjęcia Junty, które przedstawiają: kozę, kwiatka, góry oraz choinki.
Zabieramy czystą taśmę leżącą z prawej strony i wracamy do Junty.
Gdy na nią klikniemy, gra poinformuje nas o końcu wydarzeń z przeszłości. Przestawiamy zatem ponownie na Kate.
Kate
Ponownie spoglądamy na kufer, na kombinację szyfru i ustawiamy ją zgodnie z tym co widzieliśmy na zdjęciach jako dana, czyli:
- koza
- kwiatek
- góry
- choinka
Dzięki temu szuflada na dole się otworzy i znajdziemy w niej przeglądarkę. Użycie jej, to nasz nowy cel. Bierzemy zatem przeglądarkę, a Kate postawi ją na stoliku.
Z lewej strony wieszamy film Junty, z prawej szpulę filmową. Gra dokona zbliżenia przeglądarki. Otwieramy ją, klikając na środek, po czym na taśmę filmową by ją nawinąć na szpulę z prawej.
Zamykamy przeglądamy i uruchamiamy ją - "interakcja".
Oglądamy film z z roku 1937, z lata, film Junty, który kończy się malowaniem obrazu, na którym jest Dana. Gra wróci do roku 2005, do Kate.
Kate
Kate chce teraz chce obejrzeć drugi film.
Powtarzamy więc czynności z przeglądarką. Na początek odwijamy szpulę z lewej, a zostanie zdjęta. zakładamy te leżącą na stole z lewej, po czym tylko uruchamiamy przeglądarkę.
Leni
Teraz będziemy oglądać film Leni, a nawet w nim uczestniczyć. Naszym celem jest obejrzenie filmu Leni. Patrzymy zatem:
- na kufer, próbujemy go otworzyć;
- na zasłonkę prowadzącą do ciemni, odsłaniamy ją, będziemy widzieć w ciemni Danę;
- na stolik z lewej, na której zerkamy na aparat fotograficzny (filmuj) oraz na szpule
Leni się obróci i teraz gra poinformuje nas, że mamy trzymając lewy przycisk myszy, mamy się poruszać. Idziemy zatem do przodu.
W między czasie Leni się potnie i obróci.
Znów idziemy do przodu, aż do wajchy którą otwieramy schody, Leni przejdzie w stronę schodów, ale nie zejdzie, tylko się obróci. Kamera teraz także się ustawi, że będziemy mogli przejść na korytarz z pokojami.
Idziemy tam zatem. Podchodzimy do lustra, filmujemy siebie, po czym Leni obróci się i zauważy uchylone drzwi. Otwieramy je mocniej i filmujemy kłótnię Dany I Leona.
Kate
Film zostanie przerwany. Kate natomiast będzie chciała zapytać Leni o ten film.
To nasz nowy cel. Opuszczamy zatem strych i wychodzimy na taras, gdzie podchodzimy do Leni, i pytamy ją o kłótnię Dany i Leona. Gra przeniesie się do Dany.
Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia
Vagen, schronisko Silberspigiel (jesień 2005), część 2
Syberia: The World Before - 100% osiągnięcia
Vagen, schronisko Silberspigiel (lato 1937) część 2
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu