Starcraft II: Legacy of the Void to trzeci epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych. Pierwsza część tej serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się natomiast w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm, Legacy of the Void. Za wszystkie tytuły odpowiada firma Blizzard. StarCraft II w wielu aspektach przypomina pierwowzór, gdyż nie zmieniło się sedno zabawy. Autorzy zdecydowali się jednak podzielić całą grę na trzy wspomniane części. W każdym z epizodów wcielamy się w jedną z trzech frakcji.. Dowodząc Terranami, Zergami i Protossami musimy doprowadzić każdą z tych ras do zwycięstwa, rozbudowując bazę, zbierając surowce, rozwijając własne możliwości technologiczne oraz oczywiście pokonując wroga. Poszczególne części gry składają się z kilkunastu misji, w których poznajemy pełną zwrotów akcji historię danej strony konfliktu. Legacy of the Void jest trzecią częścią składającą się na trylogię StarCrafta II. W grze wcielamy się w dowódcę potężnych i technologicznie zaawansowanych Protossów, którzy mają bardzo tajemniczą przeszłość. Kampania opowiadająca o ich przygodach skupia się natomiast na wątkach dyplomatycznych, więc bardzo często naszym zadaniem jest rozwiązywanie wewnętrznych konfliktów i szukanie kompromisów. Oczywiście przeważnie przy użyciu nowej, jeszcze potężniejszej armii. Rasa Protossów bardzo zmieniła swój styl walki. Armia tej strony konfliktu stała się więc dużo bardziej mobilna, także dzięki zupełnie nowej technologii gwarantowanej przez ulepszone Pylony. Pozwalają one teraz na teleportowanie jednostek wszędzie tam, gdzie sięga ich zasięg. Niektórzy przedstawiciele tej rasy otrzymali także indywidualną zdolność teleportowania się (jednostka Stalker). Zwiększono również szybkość wielu innych konkretnych oddziałów (np. Zealotów i Colossusów). Jedną z najbardziej widocznych cech nowej odsłony tej znanej strategii jest oczywiście zupełnie nowa szata graficzna. Tytuł wykorzystuje więc ogromne możliwości nowego silnika graficznego, potrafiącego wygenerować sporą ilość trójwymiarowych i bardzo szczegółowych jednostek, prowadzących potyczki na świetnie wyglądających mapach. Rozwiązanie to pozwala na dowolne manipulowanie kamerą. Świetnie zrealizowano także muzykę, dźwięki oraz dialogi i charakterystyczne odzywki jednostek.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
StarCraft II: Legacy of the Void - komentarze (7):
Nie mam podstawki ani dodatku ale oczekuję tego. Bardzo lubię Protosów.
op gra
Również nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie :)
Mam wszystkie wszystkie części tej gry i na ten dodatek czekam ze zniecierpliwieniem . Protosi to moja ulubiona rasa wiec mam nadzieje ze podczas kampanii będę się dobrze bawił
Mam wszystkie wszystkie części tej gry i na ten dodatek czekam ze zniecierpliwieniem . Protosi to moja ulubiona rasa wiec mam nadzieje ze podczas kampanii będę się dobrze bawił
Mam wszystkie wszystkie części tej gry i na ten dodatek czekam ze zniecierpliwieniem . Protosi to moja ulubiona rasa wiec mam nadzieje ze podczas kampanii będę się dobrze bawił
Posiadam obie części i czekam na tą z niecierpliwością. Zawszę grałem protosami (jestem w lidze diamentowej) rozegranie kampanii ulubioną rasą zawsze jest spoko.