autor:Anox
Wyjątkowa mapa na której przeciwne drużyny nie zaczynają w okolicy swoich flag. Na Ko(sz)marynie doskonale sprawdzają się różnorodne taktyki (wybór między kampieniem pod jedynką lub dwójką zachwyca różnorodnością). Drużyny zaczynają na północnym i południowym krańcu mapy i mają do wyboru (całe) trzy ścieżki. Środkowa z nich prowadzi na zalesioną wyspę z pojedynczymi zabudowaniami, skąd można prowadzić ostrzał na całą mapę. Wraz z patchem 6.4 wprowadzone zostały zapory na mostach prowadzących na wysepkę, co uniemożliwia dostanie się tam lżejszym czołgom.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu