autor:Anox
Sekcja: niemcy_lekkie
Poziom: 6
Wytrzymałość: 550
Waga: 25.06 / 26.5 t
Cena: 945 000
Załoga: Commander
Gunner
Driver
Radio Operator
Loader
Moc silnika VK 28.01: 585
Max. prędkość VK 28.01: 60
Szybkość obrotu VK 28.01: 44
Szybkość obrotu wieży VK 28.01:
Pancerz VK 28.01: front 50
sides 30
rear 30
Pancerz wieży VK 28.01: front 50
sides 30
rear 30
Działo VK 28.01: 5 cm KwK 39 L/60
Ilość pocisków w VK 28.01: 120
Obrażenia:
Penetracja: 50-84 mm
Szybkostrzelność:
Zasięg widoku: 370 m
Zasieg radia: 415 m
VK 1602 nie był ostatnim pojazdem przeznaczonym do prowadzenia rozpoznania na polu walki. Zakłady Daimler-Benz opracowały jeszcze czołg VK 2801. Pierwotnie planowano zamontowanie silnika diesla o mocy 525 KM, następnie prowadzono prace z wykorzystaniem silnika Daimler-Benz DB 819 o mocy 450 KM. Wzrost masy wymusił jednak użycia lżejszego silnika gaźnikowego Maybach HL 230 o mocy 700 KM. 8 maja 1944 roku Urząd uzbrojenia postanowił nie kontynuować prac nad czołgiem VK 2801.
DANE TECHNICZNE:
Kraj pochodzenia: Niemcy
Załoga: 5 ?
Masa:33 t
Napęd: Silnik Maybach HL 230 o mocy 700 KM
Bibliografia: Wydawnictwo miltaria Janusz Ledwoch "PzKpfw II"
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu