autor:agusia16
Rozglądamy się. Zniw przyjrzy się znakowi drogowemu - Drobny las, wodospad Rivena.
Zabieramy interesujący kamyczek.
Udajemy się na prawą ścieżkę. Na gałęzi siedzi gburowato wyglądający Hesperonych. Próbujemy go obudzić, a gdy za pierwszym razem nie zdołamy, a nie zdołamy, krzyczymy.
Rozmawiamy z nim.
Pytamy go czy wie jak dostać się do Wajapulki. Dowiemy się, że jesteśmy po złej stronie lasu i musimy udać się do mostu. Potrzebny nam także plecak. Wkurzony zwierzak odleci.
Zanim pójdziemy przed siebie, zerkamy jeszcze na szyszkę wiszącą na drzewie. Na razie jej nie zabierzemy, nie mamy plecaka. Zerkamy także na gałąź Hesperonycha, przypominając sobie co mówił. Wędrujemy przed siebie - zakręt. Zerkamy na kawałek liany wiszący na drzewie.
Udajemy się na środkową ścieżkę. Tu przyglądamy się suchej gałęzi. Zerkamy też na białe kwiaty. Wędrujemy w dół ekranu - polana drobnego lasu. Wróciliśmy w to samo miejsce. Tym razem wędrujemy na lewą ścieżkę. Po drodze zerkamy na duży kamień. Na drzewie zaś wisi brązowa szyszka sagowca. Przyglądamy się drogowskazowi - tradycyjne nalewki żółwicy.
Wędrujemy na plażę. Tu znajdziemy drugi lśniący kamyczek.
Zerkamy na trwałe liście. Są dość grube i wyglądają na trwałe. Próbujemy je zabrać, a z nory wyłoni się żółwica.
Rozmawiamy z nią.
Dowiemy się, że jej mąż zaginął, pozwoli nam zabrać liście, nawet powie jak dotrzeć do Riveny, ale chce od nas przysługi. Chce szyszki i kwiatu, składników dla jej miksturę.
Póki co zabieramy trwałe liście.
Wracamy na prawą ścieżkę, do liany, na której używamy trwałych liści, tworząc plecak. Możemy teraz nosić więc przedmiotów i łącząc je w plecaku.
Przechodzimy w lewo. Zabieramy czerwony owoc. Zjadamy go.
Dzięki jedzeniu możemy odblokować pomoc na temat kamyczków. Ich zbieranie nie jest konieczne do ukończenia gry.
Wracamy na środkową ścieżkę. Zabieramy suchą gałąź, która okaże się być bardzo lepka - gałąź z żywicą. Zabieramy też białe kwiaty z krzaka.
Wracamy na plaże a następnie przechodzimy w lewo, nad brzeg rzeki. Zaglądamy do nory w piasku. Próbujemy do niej sięgnąć. Ukrywa się tam krab. Używamy gałęzi z żywicą na norze z krabem, przyklejając go do gałęzi. Teraz w ekwipunku będziemy mieć gałąź z krabem.
Wracamy z powrotem, zabieramy brązową szyszkę saganową z drzewa.
Wędrujemy na prawą ścieżkę i drzewa za pomocą patyka z krabem zrywamy szyszkę.
Krab zwieje, ale szyszka spadnie na ziemię.
Zabieramy ją. Wracamy do żółwicy. Dajemy jej szyszkę i białe kwiaty. Teraz ma już wszystkie przedmioty. Rozmawiamy z nią.
Żółwica powie nam, że przejście do ścieżkę do Rivenn-ny, znajduje się za wielkim kamieniem.
Wracamy zatem i przyglądamy się kamieniowi. Zerkamy na niego klikając na ikonę lupy.
Zniw znajdzie przejście.
Animacja
Po przydługiej wedrówce dotrze do Rivenn-ny.
Jak ostrożnie korzystać z pendrive?
Pamięć flash NAND - Czym jest, czemu warto ją wybrać i do czego?
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu