autor:agusia16
Gdy wszyscy znikną, udajemy się na ulicę Chłodnego Cienia.
Zniw zostanie przez kogoś przywołana.
Rozmawiamy z osobnikiem, który wydaje się być bardzo dziwny.
Wkrótce okaże się, że Zniw została okradziona, wszystkie muszelki zniknęły. Teraz w plecaku będziemy mieli tylko ciężki kamień.
Wędrujemy w dół. Zerkamy na drewniane drzwi, pukamy w nie. Ktoś wyjrzy przez nie, ale bez przepustki, nie wejdziemy do środka. Rozmawiamy z przyczajonym orodromem.
Okazuje się, że się ukrywa przed złodziejem.
Wędrujemy dalej w dół, na ryben Fungilli. Na jednym ze straganów zauważamy komercyjny kamyczek. Rozmawiamy ze sprzedawcą.
Sięgając po kamyczek, dowiemy się, ze musimy go kupić - 20 muszelek.
Rozmawiamy więc ze sprzedawcą, Troodonem. Wchodzimy do domu na drugim piętrze.
Okaże się być lombardem. Jego właściciel jest chory, a właściwie zakatarzony.
Możemy obejrzeć jego towary i porozmawiać z klientką, który tu stoi, ale nic więcej nie zrobimy. Po rozmowie z zasmarkanym sprzedawcą, opuszczamy to miejsce i wracamy na rynek. Podchodzimy do Tra, rozmawiamy z nią, mówiąc o kradzieży.
Obieca dać nam pracę na farmie, na która mamy później przyjść.
Rozmawiamy z Teskelozaurem, po czym udajemy się na ulicę Ciepłego Słońca.
Tu rozmawiamy z dzieciakami, które się bawią. Zamieniamy kilka słów z Orodromem - ogrodniczką.
Stara się wygrać konkurs grzybowy i biały, rzadki grzyb na pewno by jej w tym pomógł.
Zagadujemy także strażnika, co nie jest łatwe, bo łazi w te i z powrotem.
Okaże się, że tu także nie wejdziemy bez specjalnej przepustki.
Po rozmowach, także ze śpiącym dinozaurem, udajemy się w górę, na plac Fungilli.
Będą tu teraz dwa dinozaury. Rozmawiamy z tym, który czyta komiks - Stegoceras.
Zły, że Zniw opowiedziała mu komiksowa opowieść, w której był w połowie, zostawi czytanie.
Na razie nie podnosimy komiksu (nasze miejsce w plecaku jest ograniczone). Gadamy jeszcze z tą samą dinozaurzucą, która moczy nogi w fontannie.
Pragnie czegoś ekstra, by ładnie wyglądać. Dowiemy się, że nie dostała dostawy beczek z wodą.
Udajemy się w prawo, do Alejki Ściany Mieszkalnej.
Możemy zerknąć na plakat - list gończy za złodziejem. Rozmawiamy z Triceratopsem, który chroni wejścia do Ściany Mieszkalnej.
Okaże się, że jest bibliotekarzem, ale został tu przydzielony i nie ma wyjścia, choć mu się to nie podoba.
Zaglądamy do wielkiej misy, co zdenerwuje bibliotekarza.
Podobno jest czuły na ostre przyprawy, a ktoś czasami stroi sobie żarty i wlewa ostry sos grzybowy do jego jedzenia.
Wracamy na rynek Fungilli i udajemy się do zachodniej Dzielnicy.
Wędrujemy w górę. Po drodze zagadujemy Albetonyka, który jest bardzo uradowany.
Dowiemy się, że był chory, ale miejscowa uzdrowicielka dała mi ziółka i jest już zdrowy.
Wchodzimy zatem do domu uzdrowicielki, gdzie rozmawiamy z pacjentem.
Ma ranne skrzydła, siedzi na półce, ale jest mu nieco niewygodnie.
Przydałaby się coś miękkiego i puchatego. Dowiemy się także, że właściciela, uzdrowicielka wyszła szukać czaszki, którą ktoś jej ukradł.
Opuszczamy dom uzdrowicielki. Udajemy się w górę i przy domkach wyglądających jak namioty, wchodzimy na ścieżkę z prawej.
Zniw natknie się na worki ze śmieciami, które ktoś tu zostawił.
Wracamy i udajemy się przed siebie, na drogę na pola.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu