autor:agusia16
Niestety okaże się, ze w piwnicach siedzi ze Zniw nie kto inny, a złodziej, który ukradł jej pieniądze. Zniw postanawia, bez jego pomocy znaleźć wyjście z tej sytuacji.
Podnosimy święcące grzyby, które wkładamy do kosza. W pomieszczeniu zrobi się nieco jaśniej. Zbieramy wszystkie grzyby, wszystkie umieszczając w koszu. W piwnicy zrobi się względnie jasno.
Złodziej, który ma na imię, jak się okazuje, Anu, powie, że jest w stanie nam pomóc.
Zerkamy na górną półkę nad drzwiami.
Zniw zauważy tam zardzewiałą łyżeczkę. Próbujemy po nią sięgnąć, ale leży dla Zniw za wysoko.
Prosimy Anu o ściągnięcie łyżki. Musimy kliknąć na ikonę Anu w panelu intrefejsowym. Do ekwipunku trafi zardzewiała łyżka.
Za pomocą łyżki luzujemy dolny kamień z prawej strony. Próbujemy go wydostać, ale poluzowany czy też nie, Zniw nie uda się to samej zrobić.
Anu uda się wydostać kamień ze ściany. Przy okazji narobi nieco hałasu. Sam nie przejdzie przez dziurę, ale Zniw może się to udać.
Przeciskamy się przez dziurę.
W kolejnej części piwnicy Zniw znajdzie swój plecak, w nim hak wspinaczkowy. Jest tam też kartka, którą Zniw wyrzuci. Zabieramy ostrze siekiery. Zabieramy też gruz - małe kamyczki.
Przechodzimy do magazynu, z którego zabieramy miotłę.
Wędrujemy nieco dalej, stojąc za koszami. Widzimy że siedzi tu ten znajomy strażnik, a my musimy się jakoś go pozbyć.
Wracamy więc o Agu i rozmawiamy z nim, prosząc go by narobił rabanu.
Choć niechętnie, zgodzi się i zacznie krzyczeć. To zwabi pod drzwi celi strażnika. Teraz będzie tam stał.
Używamy na nim małych kamyczków, by gra zrobiła zbliżenie. Rzucamy kamyczkami w małe przejście z prawej.
Strażnik tam wejdzie, więc szybko wyciągamy miotłę i używamy jej na małych drzwiach.
Zniw zamknie drzwi i przystawi je miotłą. W ten sposób strażnik będzie uwięziony.
Podchodzimy do szafki. Otwieramy lewe drzwiczki, gdzie znajdujemy miedziany kluczyk oraz kubek.
Otwieramy kamienne drzwi, uwalniając Agu. Teraz tylko trzeba jakoś przedostać się na górę. Wracamy do celi. Zabieramy jagodę. Nabieramy też do kubka wody, klikając nim na misie z wodą.
Wracamy do magazynu. Zerkamy na gliniane tabliczki. Próbujemy zajrzeć do pustego kosza. Ale jest za wysoko. Prosimy Agu o pomoc, a zdobędzie dla nas sznurek. Kosz okaże się być według niego skrzynią.
Wracamy w spękane przejście i z muru z prawej zabieramy dwudziesty drugi lśniący kamyczek - magazynowy kamyczek.
Klikamy na drewniane drzwi, po czym prosimy Agu by je wyważył.
Robi to, więc wchodzimy na korytarz piwnicy. Zerkamy na plakat i notkę, z których ciężko coś wyczytać. Zabieramy miskę z larwami. Zabieramy też szmatkę leżącą na skrzynce, przy krześle (przód ekranu).
Otwieramy drewnianą szafkę - schowek. Zabieramy z niego trzonek. Łączymy ostrze siekiery z trzonkiem, po czym związujemy niewzmocnioną siekierę za pomocą sznurka. W ten sposób uda się nam zrobić siekierę.
Zerkamy na wielkie drzwi na których znajduje się notka: "Tylko upoważnione małe dinozaury mogą korzystać z tego przejścia".
Zniw po prawej dostrzeże małą dziurkę od klucza.
Przechodzimy nieco w prawo. Podlewamy roślinę w doniczce, a oprócz rośliny, pojawi się też dwudziesty trzeci lśniący kamyczek - roślinny kamyczek. Zabieramy go.
Otwieramy wielkie drzwi za pomocą miedzianego klucza.
Teraz używamy kilka razy siekiery na drewnianej zasuwie na drzwiach, by ja rozwalić. Po czym prosimy Agu by popchnął drzwi.
Znajdzie się w środku. Rozmawiamy z nim, a dowiemy się bardzo cennych informacji.
Nie jest złodziejem, a kupcem, a tym złym, jest raczej Wódz. Teraz tylko trzeba się dostać do jego apartamentu.
Wchodzimy po schodach na górę.
Joyfess Ep1: Martin's Secret Recipe - poradnik/solucja
Zniw Adventure
Ściana mieszkalna - parter (raz kolejny)
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu