autor:agusia16
Idziemy do przodu.
Zniw zauważy, że w jaskini jest bardzo ciemno i potrzeba jej jakiegoś źródła światła.
Wędrujemy cały czas do przodu, aż do śmierdzącego tunelu. Tu Zniw natknie się na kości. Zabieramy kość.
Przechodzimy nieco w przód, w prawo, dostrzegając dziurę z kałużą ropy - wyciek ropy naftowej. Wkładamy do ropy kość, otrzymując mokrą kość. Zerkamy na ziemię, znajdując płaski kamień, który zabieramy. Do ekwipunku trafi piryt.
Wędrujemy dalej w prawo, do przewiewnej jaskini, gdzie znajdujemy suche liście.
Łączymy je z mokrą kością, otrzymując zmoczoną kość. Używamy zmoczonej kości na spiczastym kamieniu, na skale z prawej, zrzucając go. Do naszego ekwipunku trafi krzemień.
Łączymy go z pirytem - krzemień i piryt, po czym używamy tych połączonych kamieni na zmoczonej kości, godzinę później zapalając pochodnię.
Możemy teraz dowolnie gasić ją lub zapalać.
Wracamy nieco w tył i wchodzimy do ukrytej komnaty.
Tam widzimy wiele kamyczków, ale żeby znaleźć ten właściwy, musimy zagasić pochodnię. Robimy to zatem. Gasimy pochodnię i zabieramy szósty kamyczek - kamyczek jeden z wielu.
Zabranie go spowoduje zawalenie się większych kamieni. Zniw z trudem ucieknie z ukrytej komnaty.
Idziemy w lewo, a następnie w przejście niższe, w górę.
Znajdziemy się w nowej jaskini, w której leży szkielet. Zabieramy długą linę i kawałki drewna. Możemy jeszcze przyjrzeć się szkieletowi, przeczytać zapiski na ścianie. Wychodzimy z jaskini.
Łączymy długą linę z kawałkami desek, tworząc drabinę. W ekwipunku będziemy teraz posiadać niestabilną drabinę. Udajemy się w prawo, wracając do przewiewnej jamy. Ustawiamy drabinę przy ścianie z prawej.
Zniw będzie próbowała się wspiąć, ale niestety spadnie. Mało tego przejście zostanie zawalone wielkim kamieniem. Nasza bohaterka usłyszy także jakiś dźwięk w głównej jaskini.
Idziemy do przodu, a następnie ścieżką w górę, wchodząc tym razem do przejścia wyższego.
Zniw znajdzie się w podjaskini, o której już kiedyś słyszała.
Idziemy do przodu, aż do przepaści. Kładziemy na niej drabinę. Przechodzimy po niej na drugą stronę.
Złamie się, na szczęście jak Zniw będzie już po drugiej stronie.
Zostanie z niej tylko drzazga, którą zabieramy.
Gasimy pochodnię. Wędrujemy do przodu. Zabieramy małe kamyczki. Udajemy się do skrzyżowania podjaskini.
Następnie na skrzyżowaniu, w dół - zakręt a następnie do ukrytej groty.
Zabieramy ciężki kamień, a nieco dalej kolejny, siódmy lśniący kamyczek - ukryty kamyczek.
Wracamy w tył, aż do przepaści. Włączamy pochodnię, by zobaczyć przejście w prawo - ciemna komora.
Wchodzimy tam. Gasimy pochodnię, idziemy do przodu i zabieramy ósmy kamyczek - utknięty kamyczek.
Wracamy do sali kolumn i skrzyżowania podjaskini. Na rozwidleniu drogi zerkamy na mapy na ścianie. Idziemy w lewo, przechodząc pod kamiennym mostem i znów przed siebie, aż do kamiennej ściany.
Spoglądamy na ścianę najpierw przy zapalonej a potem zgaszonej pochodni. Zobaczymy wielki kamień przytrzymywany patykiem. Jeśli zgasimy pochodnie, dostrzeżemy pęknięcie w ścianie (nie jest to miejsce interaktywne).
Wyciągamy z ekwipunku małe kamyczki i przy zgaszonej pochodni rzucamy w stronę kamiennej ściany, klikamy na nią. Możemy wybrać miejsce, w które chcemy rzucić. Najpierw wybieramy pękniecie w ścianie, klikamy dwa razy. Teraz pęknięcie będzie większe, dużo bardziej widoczne.
Zapalamy pochodnię i znów używamy kamyczków na ścianie. Tym razem rzucamy najpierw w stalagmit, potem w pęknięcie na skale i znów w stalagmit.
Ten w końcu spadnie na patyk podtrzymujący kamień, a ten potoczy się w dół.
Idziemy do przodu, gdyż teraz mamy już przejście. Zauważymy żółtego grzyba - siarczółkę, którego nie możemy zerwać gołymi rękami.
Idziemy w górę. Zerkamy na rysunek na ścianie - instrukcja pułapki. Idziemy do przodu, potem na most podjaskini, do przodu, przy kolejnym napisie, a potem w lewo, do labiryntu stalagmitów.
Nieco dalej zobaczymy kolejny kamyczek - kamyczkowa nagroda. Idziemy do niego pokonując labirynt. Po drodze możemy zerwać grzyba i zjeść go. Idziemy do kamyczka, zabieramy dziewiąty kamyczek - jaskiniowy kamyczek.
Po wyjściu z labiryntu przechodzimy w lewo. Po drodze zauważamy na górze mały stalagmit.
Przechodzimy w lewo. Zauważymy blok mchu. Przyglądamy się mu (ikona lupy).
Zniw poczuje świeże powietrze. Za mchem jest zatem wyjście.
Używamy na bloku mchu drzazgi.
Po dłuższej chwili Zniw wydostanie się na zewnątrz, ale będzie to jakby większa jaskinia.
Jak wykorzystać stary sprzęt? Oto trzy oryginalne pomysły!
Zniw Adventure
Ścieżka grzybowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu