autor:agusia16
Zaglądamy pod wycieraczkę, pod którą Zniw znajdzie żelazny klucz.
Otwieramy nim solidne drzwi i wchodzimy do środka.
Znajdziemy się na długim korytarzu z mnóstwem skrzynek z grzybami. Jest tu także dziwnie zachowujący się dinozaur. Rozmawiamy z nim.
Okaże się, że próbuje złapać ssaka, który zagraża dzisiejszej transzy grzybów.
Kierujemy się w lewo, w stronę magazynu grzybowego.
Zobaczymy zabezpieczone łańcuchem kamienne drzwi. Znajduje się na nich notkach "Proszę zamykać na noc".
Kierujemy się dalej w lewo. Tu znajduje się wejście do apartamentu wodza. Pilnuje go znajomy Zniw dinozaur.
Nie zamierza oczywiście Zniw wpuścić, Wódz jest zajęty, rozprawa się nawet jeszcze nie zaczęła, a on nie zamierza pomagać koledze w łapaniu ssaków.
Wracamy do szukającego ssaka dinozaura, na długi korytarz. Pomagamy go szukać. Zauważamy gdzie jest (chowa się za workami), klikamy na niego ikoną łapki, a gdy zniknie szukamy w innym miejscu. Gdy przejdziemy dalej w lewo i znów klikniemy na ikonę ręki, widząc ssaka, dinozaur się zdenerwuje.
Dostaniemy od niego coś co według niego jest śmieciem, dwudziesty pierwszy lśniący kamyczek - magazynowy kamyczek. Ponownie rozmawiamy z dinozaurem, którego Zniw nieco podburzy przeciwko koledze siedzącemu pod drzwiami Wodza.
W końcu oboje znajdą się pod drzwiami. Kłótnia tych dwojga zdenerwuje Wodza, który nie może pracować. Zniw trafi do jego apartamentu. Wkurzony Wódz da jednak Zniw wyjaśnić po co tu jest.
Ta opowie o kryjówce złodzieja. Odda tez notatnik. Ale pojawią się strażnicy, którzy niestety oznajmią Wodzowi, że ktoś wlał do jego sałatki ostrego sosu.
Zniw zostanie za karę zamknięta w piwnicy.
Mira (przygodówka) - solucja, poradnik
Broken Sword: The Shadow of the Templars - przejście/solucja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu