Fungilla - las - Zniw Adventure

lubiegrac poradniki Zniw Adventure Fungilla - las - Zniw Adventure



autor:agusia16

Fungilla - las

Zniw trafi na obrzeża miasta, gdzie po rozmowie z Unescoceratopsem, który powie, że do łapania ssaków może używać wszystkiego. Przystępuje więc do działania.

Zabieramy ze skrzyni owoc chlebowca. Bierzemy też skrzynię, syszkojagody ze skrzyni obok pracującego dinozara. Klikamy na bukłak, który ma dinozaur.

Pożyczy nam go, jeśli obiecamy mu go oddać i przyniesiemy mu wody ze strumienia.

Z worka zabieramy grubą nić.

Zniw_73.jpg

Idziemy zatem nad strumień, nabieramy wody do bukłaka, po czym wracamy do Unescoceratopsa i dajemy mu wody w bukłaku.

Zniw_74.jpg

Z worka jeszcze zabieramy czerwony owoc, który zjadamy.

Zniw_75.jpg

Po napiciu, odda go nam, więc wędrujemy na polanę, czyli w lewo. Zerkamy na trzy podejrzane miejsca. Znajdują się tak nasiona miłorzębu, ale i ślady zwierzaka.

Zniw_76.jpg

To miejsca, w których musimy zainstalować pułapki. Ale trzeba je najpierw zrobić. Łączymy gruba nić z patykiem otrzymując grubą nić na patyku. Wracamy do podejrzanego miejsca przy drzewie. Kładziemy tam skrzynię, do skrzyni owoc chlebowca a następnie łączymy skrzynie z nicią na patyku. Zrobiliśmy pułapkę. Klikamy teraz na drzewo, by Zniw się zanim schowała. Szczur złapany. Nić na patyku ponownie trafi do ekwipunku.

Zniw_77.jpg

Zniw będzie chciała powiadomić o schwytaniu ssaka, więc wracamy do dinozaura, na brzeg strumienia. Zabierze go, a Zniw pozostanie schwytanie kolejnych. Zabieramy skrzynię. Na kolejnym podejrzanym miejscu kładziemy skrzynię. Wkładamy do  niej szyszkojagody. Skrzynię łączymy, tak jak poprzednio z nicią na patyku i chowamy się za drzewem (klikamy na nie). W odpowiednim momencie Zniw złapie ssaka, klikając na nic na patyku.

Zniw_78.jpg

Wracamy na brzeg strumienia, by poinformować dinozaura. Zniw znów zostanie sama. Zabieramy skrzynię po raz kolejny i przechodzimy do kolejnego, trzeciego już podejrzanego miejsca. Ponownie wykonujemy takie same czynności z pułapką. Brakuje nam przynęty. Wracamy zatem na brzeg strumienia i ze skrzynki zabieramy szyszkojagody. Wracamy do pułapki. Wkładamy do skrzyni szyszkojagody, montujemy nić na patyku, chowamy się za drzewem i gdy zwierz wskoczy do pułapki, Zniw pociągnie za sznurek łapiąc zwierzaka. 

Zniw_79.jpg

Wracamy poinformować o tym dinozaura.

Trzy zwierzaki złapane, ale potrzeba jeszcze dowiedzieć się gdzie jest gniazdo.

Zabieramy skrzynię, używamy jej na pniu, a Zniw postawi skrzynię pod pniakiem i wespnie się na górę.

Zniw_80.jpg

Tam Zniw znajdzie gniazdo.

Wracamy po wodę nalewając ją do bukłaka ze strumienia. Wracamy do gniazda. Wlewamy do nory wodę z bukłaka, wypędzając ssaki.

Zniw_81.jpg

Zabieramy nieprzytomnego ssaka. Bierzemy też kolejny lśniący kamyczek - kamyczek ssaków.

Zniw_82.jpg

Oddajemy nieprzytomnego ssaka dinozaurowi, czyli udajemy się na brzeg strumienia. Zostawiamy tu wszystkie przedmioty i wracamy na farmę.

Musimy z nim porozmawiać by oddać mu przedmioty. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners