autor:agusia16
Ruszamy do tunelu.
Chwilę później pojawi się latający napastnik, a brama zostanie zamknięta i plan się nie powiedzie.
Rozmawiamy jeszcze chwilę ze strażnikiem, który tu został i przechodzimy do tunelu. Klikamy na kaganek, żeby go zapalić i ruszamy w górę.
Agu usłyszy jakiś podejrzany dźwięk.
Przyglądamy się zatem podejrzanemu kamieniowi. Prosimy Agu żeby nam pomógł, a przesunie go, odsłaniając tajemnicze przejście.
Wchodzimy w przejście.
Wędrujemy w lewo, w głąb tunelu.
Zniw odkryje, że w pieczarze znajduje się żona Wodza, Sandra i jego córka, Aira. Są uwięzione w szczelinie nad przepaścią.
Używamy haku wspinaczkowego na stalagmicie, a Zniw zarzuci go do szczeliny.
Po linie żona Wodza i jego córka bezpiecznie zejdą na dół. Obie opowiedzą co się wydarzyło. Po wyjściu z jaskini plan zostanie postanowiony. Saidra i Aira zostają w pieczarze pod opieką Spinopsa, a Zniw i Agu postanawiają działać.
Zanim wyjdziemy dajemy jeszcze córce Wodza zabawkę, a otrzymamy dwudziesty szósty lśniący kamyczek. Wychodzimy, idziemy na górę, a potem wychodzimy z tunelu.
Niestety Popoeilo będzie już czekał na Zniw i Agu. Przejście się zawali, a nasi bohaterowie będę się musieli skryć w lesie. Teraz muszą znaleźć drogę na dół i szukać pomocy.
Zniw Adventure
Podjaskinia - głębia, ścieżka grzybowa
Zniw Adventure
Szczyt wzgórza szczękowego - zakończenie
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu