autor:agusia16
Wracamy na plac Fungilli. Używamy haka wspinaczkowego na samotnej skale.
Zniw wespnie się na górę, wchodząc na dach, po czym zabierze hak wspinaczkowy.
Idziemy w prawo, na dachy alejki i przez otwarte okno (dziura w murze), wchodzimy wślizgujemy się do budynku.
Udajemy się do Agu, któremu udało się już otworzyć drzwi.
Zniw pokazuje mu klucz do bramy. Teraz razem mogą wejść na górę.
Okaże się, że kolejne drzwi są zamknięte, a co najgorsze czai się tam strażnik. Na dodatek na korytarzu stoi dzieciak. Może otworzyć drzwi, jeśli Zniw przyniesie mu komiks Zauromocnych.
Klikamy zatem komiksem na drzwiach, a dzieciak wyjdzie.
Zadowolony z komiksu pożyczy klucz. Zniw otworzy nim drzwi gabinetu wodza.
Wchodzimy, otwierając solidne drzwi, ale w magazynie będzie siedzieć znajomy różowy dinozaur. Agu postanowi się schować, zaś Zniw musi coś wymyślić.
Wracamy na dół.
Wędrujemy, wraz z Agu w stronę tablicy z ogłoszeniami, na długi korytarz. Przechodzimy do pokoi ceratopsów.
Zobaczymy tam szczura. Stawiamy (klikamy na nim) miskę z larwami. A gdy zacznie jeść rzucamy na niego szmatkę.
W ten sposób w ekwipunku będzie mieć małego ssaka. Wracamy na piętro.
Wchodzimy w długi korytarz, tam gdzie jest różowy dinozaur. Agu się schowa a my, czyli Zniw przechodzimy blisko zajętego orodroma i używamy na nim małego ssaka.
Ten pogoni za szczurem. Wbiegnie w otwarte drzwi, które Agu zamknie i będzie trzymać. Wtedy podnosimy kłodę i blokujemy nim drzwi.
Idziemy do przodu i wchodzimy do apartamentu wodza.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu