Ścieżka grzybowa - Zniw Adventure

lubiegrac poradniki Zniw Adventure Ścieżka grzybowa - Zniw Adventure



autor:agusia16

Ścieżka grzybowa

Na początek rozglądamy się. Wyrzucamy z ekwipunku pochodnię, bo nie jest nam teraz potrzebna. Czytamy plakietkę. Zaglądamy do niższej nory i udajemy się w lewo, na skrzyżowanie grzybowe.

Zniw_52.jpg

Zerkamy na dziwny bazgroły na ścianie, dowiadując się, że gdzieś tu jest wioska. Rozglądamy się. Pod grzybami siedzi mały ssak. Wędrujemy w lewo, do groty z kolumnami.

Zniw_53.jpg

Na stercie skał rośnie lśniący niebieski grzyb. Niestety jest za wysoko. Przyglądamy się kolumnom, w których znajdują się dziury. Na kolumnie z prawej znajduje się dziura i niebieski kamień, na kolumnie z lewej, dziura i czerwony kamień.

Zniw_54.jpg

Wracamy w tym i tym razem zerkamy na drogowskaz, informujący o bramie zamkniętej do odwołania. Zerkamy jeszcze na dziwny grzyb na środku polany i udajemy się w lewo, w dół ekranu. Idziemy cały czas do przodu.

Zniw zauważy szczelinę w skale - żródło światła i powietrza.

Wędrujemy przed siebie, a potem krętą ścieżką w górę.

Zniw_55.jpg

Rozmawiamy chwilę z dwoma dinozaurami, a po chwili trafimy do centrum wioski na zebranie, które prowadzi wódz.

Okaże się, że dopóki w wiosce grasuje złodziej, wyjście nie jest możliwe. Zniw dostanie natychmiastowe obywatelstwo i sakiewkę muszel - lokalne pieniądze. Skoro nie może opuszczać tego miejsca, postanawia się coś więcej o nim dowiedzieć. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners