autor:agusia16
Na początek rozglądamy się. Wyrzucamy z ekwipunku pochodnię, bo nie jest nam teraz potrzebna. Czytamy plakietkę. Zaglądamy do niższej nory i udajemy się w lewo, na skrzyżowanie grzybowe.
Zerkamy na dziwny bazgroły na ścianie, dowiadując się, że gdzieś tu jest wioska. Rozglądamy się. Pod grzybami siedzi mały ssak. Wędrujemy w lewo, do groty z kolumnami.
Na stercie skał rośnie lśniący niebieski grzyb. Niestety jest za wysoko. Przyglądamy się kolumnom, w których znajdują się dziury. Na kolumnie z prawej znajduje się dziura i niebieski kamień, na kolumnie z lewej, dziura i czerwony kamień.
Wracamy w tym i tym razem zerkamy na drogowskaz, informujący o bramie zamkniętej do odwołania. Zerkamy jeszcze na dziwny grzyb na środku polany i udajemy się w lewo, w dół ekranu. Idziemy cały czas do przodu.
Zniw zauważy szczelinę w skale - żródło światła i powietrza.
Wędrujemy przed siebie, a potem krętą ścieżką w górę.
Rozmawiamy chwilę z dwoma dinozaurami, a po chwili trafimy do centrum wioski na zebranie, które prowadzi wódz.
Okaże się, że dopóki w wiosce grasuje złodziej, wyjście nie jest możliwe. Zniw dostanie natychmiastowe obywatelstwo i sakiewkę muszel - lokalne pieniądze. Skoro nie może opuszczać tego miejsca, postanawia się coś więcej o nim dowiedzieć.
Monster Hunter World - Składniki do dań w Kantynie (Canteen)?
Kody do WarCraft III: Reforged - Lista kodów i zawartość oraz funkcje
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu