autor:agusia16
Idziemy na rynek, a potem do zachodniej dzielnicy a następnie do ciemnego zaułka. Jeśli posiadamy jeszcze w swoim ekwipunku kilof, albo ciężki kamień, to możemy uderzyć nim w ziemię, w świeżo wykopaną ziemię. Pojawi się wtedy dinozaur, który karze nam pozbierać worki, więc robimy to. Tylko pomoc w sprzątaniu pozwoli mam zdobyć siedemnasty kamyczek. Jeśli jednak nie, to posługując się ciężką doniczką, którą podnosimy i trzymamy, skacząc na jednej ze świeżych ziemi, między ścianą a workiem, odnajdujemy tunel.
Zniw po prostu wpadnie do środka. Znajdziemy się w kryjówce złodzieja.
Przeszukujemy łup, czyli worek z prawej. Zniw znajdzie czaszkę. Zabieramy notes złodzieja, który Zniw przejrzy.
Będzie chciała pokazać go wodzowi. Zniw postanowi także zostawić tu pelerynę złodzieja.
Opuszczamy to miejsce i udajemy się do domu uzdrowicielki. Oddajemy jej skradzioną przez złodzieja czaszkę. Dostaniemy kupon rabatowy do lombardu.
Jeśli nie mamy wystarczającej ilości pieniędzy, to idziemy na farmę, zagadujemy Tra i pracujemy podlewając kwiatki i wyrywając chwasty.
Teraz udajemy się do lombardu. Pokazujemy kupon rabatowy sprzedawcy, po czym kupujemy pustą butelkę.
Udajemy się na ulicę Chłodnego Cienia, do apteki. Rozmawiamy z aptekarką na temat mikstury - ostrego sosu grzybowego. Dajemy jej pustą butelką i kolorowe grzybki i po chwili mamy już ostry sos.
Dodanie go do jedzenia strażnika Ściany Mieszkalnej nie będzie łatwe, gdyż ten pilnuje swojej misy równie mocno jak wejście do wspomnianych mieszkań.
Udajemy się na ulicę Ciepłego Słońca. Siedzi tu wkurzona orodeomica. Rozmawiamy z nią. Jeszcze nic dla siebie nie znalazła, więc dajemy jej ładne piórko.
Zadowolona pobiegnie do domu się przygotowywać.
Wcześnie dając Zniw trofeum grzybowe.
Wracamy teraz na obrzeża wioski. Dajemy trofeum grzybowe Notronychowi, uszczęśliwiając ją. W zamian dostaniemy biały grzyb.
Wracamy na ulicę Ciepłego Słońca i białego grzyba dajemy Orodromiwi ogrodniczce. Dostaniemy kolejny, osiemnasty lśniący kamyczek - grzybowy kamyczek.
Wracamy do domu uzdrowicielki. Pokazujemy jej butelkę ostrego sosu grzybowego.
Powie nam, że po prostu go uwielbia. Jej zupa teraz nabrała smaku.
W nagrodę Zniw dostanie kolejny, dziewiętnasty lśniący kamyczek - kamyczek smakosza. Udajemy się na ulicę Ciepłego Słońca, a następnie na plac Fungilli. Wędrujemy w prawo i na samotnej skale używamy haku wspinaczkowego, a Zniw wespnie się po linie na grę.
Zniw zabierze linę, by nikt jej nie zauważył. Idziemy w prawy, na dachy budynków.
Zniw zrzuci przypadkiem jednego kamyczka, co zaciekawi strażnika.
Idziemy dalej i wyciągamy w ekwipunku ostry sos grzybowy, klikając nim na misie z sałatką stojącym na dole.
Zniw wpadnie na plan. Zrzuci jeden z kamyczków i gdy strażnik się odwróci, wleje krople sosu grzybowego do misy.
Strażnik zrobi sobie przerwę, zje sałatkę i natychmiast pobiegnie po wodę. Teraz Zniw może wejść do Sniany mieszkalnej.
Poradnik Myst IV: Objawienie (Myst IV: Revelation) - Solucja, grafiki
Mira (przygodówka) - solucja, poradnik
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu