autor:agusia16
Komnata wodza, według Zniw powinna znajdować się na najwyższym piętrze budynku.
Wędrujemy na górę. Zniw zaczepi kolejny strażnik. Jakoś cudem wybrnie z dość nieciekawej sytuacji. Po rozmowie rozglądamy się. Zerkamy na tablicę informacyjną. Znajdziemy na niej:
Wędrujemy w lewo, na długi korytarz.
Tu rozmawiamy z małym dinozaurem (pisklę).
Mały czeka na otwarcie biblioteki. Nudzi się, bo rodzice zabronili mu bawić się w piwnicy.
Wędrujemy do składziku.
Zerkamy na zamknięte drzwi, te pierwsze. Wyciągamy z nich kołek, który do niczego się nam nie przyda, bo był już spróchniały.
Otwieramy drzwi, w ostatniej chwili unikając wysypania się upchanej za nimi zawartości. Zza drzwi wypadnie jednak dwudziesty lśniący kamyczek - składzikowy kamyczek.
Środkowe drzwi Zniw nie ma pojęcia jak otworzyć, a za rozklekotanymi drzwiami ktoś jest. Są to kolesie grający w karty. Wracamy na długi korytarz i tym razem wędrujemy na górę.
Poradnik Myst Masterpiece Edition - Solucja, przejście, zagadki, grafiki
Joyfess Ep1: Martin's Secret Recipe - poradnik/solucja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu