Szczyt wzgórza szczękowego - zakończenie - Zniw Adventure

lubiegrac poradniki Zniw Adventure Szczyt wzgórza szczękowego - zakończenie - Zniw Adventure



autor:agusia16

Szczyt wzgórza szczękowego

Idziemy w dół, aż na leśną ścieżkę (nie możemy się pokazywać). Zabieramy żółte liście paproci.

Zniw_198.jpg

Idziemy na leśne zbocze i w kierunku bajora błotnego. Zabieramy z błota zanurzony w nim kij. Do ekwipunku trafi ubłocony kij.

Zniw_199.jpg

Wracamy na leśną ścieżkę i tym razem zabieramy lianę. Udajemy się w lewo, do ślepego zaułka.

Zniw_200.jpg

Okaże się, że miejsce to jest zawalone kamieniami. Nie da się stąd wyjść, ale i napastnik Zniw i Agu nie zobaczy. Agu wpadnie na plan zbudowania pułapki, przypominającej Zniw.

Zabieramy kolejną długa linę. Do ekwipunku trafi liana. Sięgamy po odłamaną gałąź.

Ale Zniw niestety nie sięgnie.

Prosimy zatem Agu o pomoc. Do ekwipunku trafi suchy patyk. Z ziemi podnosimy kolejny patyk.

Zniw_201.jpg

Spoglądamy na głaz z wgłębieniem, które wygląda jak misa.

Zniw_203.jpg

Wracamy z powrotem na leśną ścieżkę. W skale zaważymy jakieś wgłębienie. Używamy na nim liści paproci, przyglądamy się i zauważamy lśniący kamyczek. Powyżej znajdziemy spore pokłady żółtej ochry. Zabieramy trochę.

Zniw_204.jpg

Wracamy do ślepego zaułka. Tym razem zerkamy na osuwisko. Klikamy na nie (ikona ręki), a Zniw zabierze okrągłe kamienie.

Zniw_205.jpg

Wracamy na leśną polanę i leśną ścieżką, do kamyczka w skale. Używamy na nim okrągłych kamieni. Wracamy i zabieramy dwudziesty siódmy lśniący kamyczek - kamyczek ze szczytu.

Zniw_206.jpg

Wracamy na bagniste bajoro i zabieramy owalny kamień.

Zniw_207.jpg

Cofamy się i zerkamy na trwałe liście. Zrywamy wszystkie cztery. Do ekwipunku trafi stosik liści.

Zniw_208.jpg

Wracamy na bajoro błotne. W błocie moczymy liście paproci oraz okrągłe kamienie, pokrywając je lepkim błotem.

Zniw_209.jpg

Wracamy do ślepego zaułka. Wrzucamy ochrę do głazu z wgłębieniem.

Teraz kawałki ochry wyglądają jak leżące w kamiennej misie. Używamy owalnego kamienia na kawałkach ochry, rozbijając ją na żółty proszek.

Ponieważ nie ma wody, Agu napluje do proszku, tworząc pigment.

Zanurzamy owalny kamień w pigmencie (żółtej ochrze), otrzymując żółty okrągły kamień. Łączymy patyki z lianą, tworząc stabilny statyw.

Zniw_210.jpg

Łączymy ubłocone okrągłe kamienie z owalnym kamieniem. Stworzymy żółtą głowę. Umieszczamy ją na  stabilnym statywie. W ten sposób będziemy mieć już gotową podstawę figury.

Zniw_211.jpg

Łączymy ją z żółtymi liśćmi paproci. No i mamy gotową pułapkę. Zniw domaluje jeszcze błotem paski i zadanie wykonane - gotowa przynęta.

Zniw_212.jpg

Łączymy stosik liści z kupką piasku, otrzymując worek piasku.

Zniw_213.jpg

Idziemy w prawo, na leśną ścieżką, a potem na polanę. Stawiamy gotową przynętę i gdy ptaszysko gad się pojawi, szybko rzucamy w niego workiem z piaskiem i gdy zacznie się chwiać, używamy na nim liny, także robimy to szybko. W przeciwnym razie odleci i będziemy musieli zadanie powtarzać. Jest to rodzaj czasówki.

Zniw_214.jpg

Zwierz zostanie związany, a Agu popchnie go do bajora. Nasi bohaterowie zejdą na bagna.

Zabieramy znak i uderzamy nim siedzącego w błocie dinozaura, a straci przytomność.

Zniw_215.jpg

Zniw pójdzie zobaczyć co w wiosce. Pojawi sie Tra, a potem Wódz i jego żona. Zniw dostanie w nagrodę prezent dla mamy, pożegna się i razem z żółwiem Ambrożym wróci do Rivenny-ny, a potem zostanie odwieziona do domu.

Zniw_216.jpg

Koniec.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners