autor:Anox
Sekcja: niemcy_lekkie
Poziom: 4
Wytrzymałość: 300
Waga: 10.86 / 11.9 t
Cena: 145 000
Załoga: Commander
Driver
Radio Operator
Loader
Moc silnika Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.: 200
Max. prędkość Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.: 62
Szybkość obrotu Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.: 32
Szybkość obrotu wieży Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.:
Pancerz Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.: front 50
sides 25
rear 10
Pancerz wieży Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.: front 50
sides 30
rear 22
Działo Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.: 3,7 cm KwK 38 (t) L/47
Ilość pocisków w Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.: 72
Obrażenia:
Penetracja: 32-53 mm
Szybkostrzelność:
Zasięg widoku: 330 m
Zasieg radia: 290 m
PzKpfw 38nA -AufklarungsPanzer TNH N.A. W 1942 roku piętnaście podwozi PzKpfw 38 (t) przebudowano an czołgi rozpoznawcze nazwane TNH neue Ausfuhrung (TNH n.A- nowa wersja). Nowa typ czołgu rozpoznawczego miał osiągać prędkość maksymalnie 50-60 km/h. Na postawie założeń konstrukcyjnych opracowano nowe projekty. Czołg zakładów BMM posiadał opancerzenie od 20 do 30 mm, uzbrojenie początkowo stanowiło działko kalibru 37,2 mm mające w przyszłości być zastąpione przez armatę 5 cm KwK 39 L/60 kalibru 50 mm. Napęd stanowił ośmiocylindrowy silnik Praga NR-1 o mocy 220 KM. Prototyp czołgu był testowany w lipcu 1942 w Kummersdorfie, ostatecznie nie trafił do produkcji seryjnej.
DANE TECHNICZNE:
Kraj pochodzenia: Czechosłowacja
Załoga: 4
Masa: 11 t
Wymiary: długość - 4.7 m; szerokość - 2.85 m; wysokość - 2.15 m
Pancerz: 30 mm
Uzbrojenie: Armata Skoda A-7 TK vz. 38 (niemieckie oznaczenie 3,7 cm KwK 38 (t) L/42 kalibru 37,2 mm
Napęd: Silnik ośmiocylindrowy Praga NR-1 o mocy 220 KM
Osiągi: 50-60 km/h
Bibliografia: Wydawnictwo miltaria Janusz Ledwoch " PzKpfw 38(t)"
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu