autor:Anox
Sekcja: niemcy_lekkie
Poziom: 3
Wytrzymałość: 220
Waga: 10.45 / 10.7 t
Cena: 39 700
Załoga: Commander
Driver
Radio Operator
Moc silnika Pz.Kpfw. II Ausf. G: 150
Max. prędkość Pz.Kpfw. II Ausf. G: 65
Szybkość obrotu Pz.Kpfw. II Ausf. G: 40
Szybkość obrotu wieży Pz.Kpfw. II Ausf. G:
Pancerz Pz.Kpfw. II Ausf. G: front 30
sides 20
rear 14
Pancerz wieży Pz.Kpfw. II Ausf. G: front 14
sides 14
rear 14
Działo Pz.Kpfw. II Ausf. G: 2 cm KwK 38 L/55
Ilość pocisków w Pz.Kpfw. II Ausf. G: 320
Obrażenia:
Penetracja: 17-29 mm
Szybkostrzelność:
Zasięg widoku: 310 m
Zasieg radia: 310 m
W czerwcu 1938 roku, zakłady MAN opracowały zupełnie nowe podwozie typu Schachtellaufwerk, składające się z pięciu niezależnych kół jezdnych, zamontowanych na osiach o różnej długości. Dzięki temu, koła wzajemnie na siebie zachodziły. Ten sam układ kół, wykorzystano także w wozach serii Pz.Kpfw I Ausf. C i F. Na tym podwoziu osadzono kadłub czołgu Pz.Kpfw II Ausf. F z nowym silnikiem typu Maybach HL 45 P o mocy 150 KM. Dzięki temu, pojazd osiągał prędkość 50 km/h. Pomiędzy kwietniem 1941, a lutym 1942 roku, zbudowano jednakże tylko 12 egzemplarzy w trzech seriach, oznaczonych Pz.Kpfw II Ausf. G1, G3 i G4.
Żrodła:
1. http://panzerwaffe.pl/krzemek/pzkpfw_ii.htm
2. Wikipedia
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu