autor:Anox
Sekcja: niemcy_premium
Poziom: 5
Wytrzymałość: 580
Waga: 24.85 / 32.8 t
Cena: Available in Gift Shop only
Załoga: Commander
Gunner
Driver
Radio Operator
Loader
Moc silnika Pz.Kpfw. IV Hydraulic: 440
Max. prędkość Pz.Kpfw. IV Hydraulic: 48
Szybkość obrotu Pz.Kpfw. IV Hydraulic: 38
Szybkość obrotu wieży Pz.Kpfw. IV Hydraulic:
Pancerz Pz.Kpfw. IV Hydraulic: front 50
sides 30
rear 20
Pancerz wieży Pz.Kpfw. IV Hydraulic: front 50
sides 30
rear 30
Działo Pz.Kpfw. IV Hydraulic: 7,5 cm KwK 40 L/48
Ilość pocisków w Pz.Kpfw. IV Hydraulic: 87
Obrażenia:
Penetracja: 83-138 mm
Szybkostrzelność:
Zasięg widoku: 350 m
Zasieg radia: 710 m
Pod koniec 1943 roku, fabryka Zahnradfabrik z Augsburga wyposażyła zwykły model czołgu Panzerkampfwagen IV Ausf G, w nowo opracowany systemu hydraulicznego napędu. Stare podwozie zostało zastąpione nowym, napędzanym hydraulicznie. Zmieniono koło napinające. Układ napędowy czołgu składał się z bliźniaczych pomp olejowych napędzanych silnikiem Maybach HL 120 TRM. W celu dostosowania rozmiarów nowej jednostki napędowej zmieniono całkowicie kształt tylnej części kadłuba, oraz przedziału silnikowego. W połowie 1944 prototyp został wyposażony w zmodyfikowaną hydraulicznie wieżę. Pojazd pod nazwą Pz.Kpfw IV mit Hydrostatischen Antrieb przeszedł pomyślnie testy, lecz nie wszystkie. Czołg skierowano następnie na front wschodni do jednej z jednostek pancernych Waffen-SS. Pod koniec wojny, pojazd ten został zdobyty przez armię USA i wysłany do Stanów Zjednoczonych w celu dalszych prób. Testy nigdy nie zostały zakończone. Czołg ten znajduje się do dzisiaj w Muzeum Artylerii w Aberdeen.
Żródła
1. http://www.achtungpanzer.com/sel105.htm#hydro
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu