autor:Anox
Zadanie przyjmujemy od Nixa, który w wiadomości zaprasza nas do swojego zakładu na tyłach baru Afterlife, gdzie otrzymać mamy zlecenie.
Przy okazji prezentowania go oraz specyfiki możemy jako Korposzczur nawiązać rozmowę dotyczącą przeszłości w Arasace przy okazji N54. To jednak przeszłość (w świecie gry) i element dodatkowy, który nie wpływa na przebieg zadania.
Naszym celem jest pozyskanie Księgi Zaklęć, czyli specjalnego programu, który zamówiły jeszcze bardziej wpływowe osoby niż Nix. Gdy przyjmiemy misję, telefonujemy do R3N0, z którą umawiamy się na spotkanie.
Gdy dotrzemy ma miejsce spotkania po prawej stronie dostrzeżemy kobietę, z którą będziemy negocjować odbiór i zapłatę za drogocenny towar.
Przy barze poznajemy R3N0, z którą możemy stoczyć dialog, w przypadku bycia przedstawicielem środowiska korporacyjnego oraz szerokiego zasobu hakowania możemy doprowadzić od odbioru towaru za znacznie atrakcyjniejszą kwotę.
Następnie udajemy się na miejsce, gdzie czeka na nas specjalna przesyłka. Po drodze możemy też dokonać haku na tablecie, aby zyskać kolejne bonusy.
Gdy odbierzemy sprzęt będziemy mogli stoczyć z Johnnym dialog o tym z czym tak naprawdę mamy do czynienia oraz jaka jest cena tego skarbu.
Istnieje także możliwość złamania zabezpieczeń i dokonania hakowania drzazgi, dzięki czemu poznamy jej zawartość oraz otrzymamy dodatkowe bonusy.
Bez względu czy to uczynimy czy też nie,
Podczas ostatniego dialogu i zakończenia zadania istnieje możliwość wykorzystania 13 punktów hakowania (oczywiście jeżeli je mamy) do odblokowania specjalnej opcji dialogowej, która przełoży się na otrzymanie lepszej nagrody.
Poradnik: Mity dotyczące kart pamięci - Jak wygląda prawda?
Cyberpunk 2077
Postacie, ich historia, status
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu