Nie mów Saulowi - Cyberpunk 2077

lubiegrac poradniki Cyberpunk 2077 Nie mów Saulowi - Cyberpunk 2077



autor:Anox

Nie mów Saulowi początek

Otrzymujemy telefon od Panam z prośbą o pomoc. Udajemy się do obozu Aldecaldos, gdzie już na starcia obserwujemy konflikt pomiędzy Panam oraz Saulem. Następnie z naszą przyjaciółką udajemy się na miejsce spotkania z całą ekipą planującą zrealizowanie zadania.

Nie mów Saulowi rozmowa z Panam i Michem

Dochodzi do kolejnej narady z Nomadami, nie brakuje tutaj ciekawych stwierdzeń oraz kąśliwych uwag. Po całym dialogu możemy zdecydować czy chcemy się udać na miejsce samodzielnie czy też pojedziemy wraz z Panam.

Bez względu na wybór udajemy się na stację, gdzie przeprowadzona zostanie cała akcja. Zgodnie z obietnicą udajemy się z Panam na wierzę, gdzie mamy sprawdzić mechanizmy oraz przygotować się oraz ekipę do zrealizowania zadania.

Nie mów Saulowi - stacja

Nie mów Saulowi komputer

Gdy przedostajemy się na górę, Palmer prosi nas, abyśmy wraz z nią poszukiwali specjalnej karty. Rzecz jasna zadanie nie ruszy do chwili, gdy to my w jednym z bocznych pomieszczeń jej nie znajdziemy. 

Nie mów Saulowi karta

Nie mów Saulowi karta pokój

Nie mów Saulowi pomieszczenie z kartą

Karta znajduje się po lewej stronie od głównego punku, gdzie spotkaliśmy się z przyjaciółką. 

Nie mów Saulowi - Panam pogania

Nie mów Saulowi - przełącznik

Gdy to osiągniemy powracamy do Panam, gdzie odbędzie się nasza wspólna rozmowa na temat obecnych i minionych wydarzeń. Nie zabraknie również wątpliwości dotyczących przysłości.

Nie mów Saulowi - odjazd technicznego wozu

Jeżeli mamy postać V w postaci mężczyzny, możemy także przeprowadzić kolejną rozmowę romansową pomiędzy postaciami. Z resztą V może bardzo szybko skrócić dystans. 

Nie mów Saulowi - Panam Palmer

Nie mów Saulowi - rozmowa z Panam

Nie mów Saulowi - romans z Panam Palmer

Po rozmowie udajemy się na dół, a V otrzymuje wiadomość od Saula próbującego się dowiedzieć co się może dziać obecnie z Panam. 

Nie mów Saulowi - ognisko

Na dole czeka już opracowane ognisko, gdzie wspominany jest nieżyjący obecnie Scorpion. W nocnym klimacie możemy przytulić Panam oraz po raz kolejny otworzyć sobie opcję romansową.

Nie mów Saulowi - Panam przy ognisku

Rankiem wszyscy przygotowują się do akcji napadu na nadciągający pociąg z cenną dla nas zawartością.

Nie mów Saulowi - przygotowanie do ataku

Podczas ataku na pociąg z jednej strony walczymy z pojawiającym się i ostrzeliwującymi nas dronami czy pojazdami przeciwników, z drugiej staramy się odłączyć odpowiedni wagi, poprzez strzelanie i zniszczenie zamka zabezpieczającego konstrukcję.

Gdy to nam się uda wysiadamy z samochodu oraz mierzymy się z rywalami w walce bezpośredniej. Początkowo kilku z nich możemy wyeliminować naszym działem, jednakże gdy Ci się schowają za osłonami, jego obrót jest zbyt mały, aby kontynuować pozbywanie się rywali.

Nie mów Saulowi - atak na pociąg

Po skutecznych działaniach powracamy do obozu Aldelacdos, co odbywa się w dobrej atmosferze oraz w pięknych, piaszczystych okolicznościach przyrody Badlandsów.

Nie mów Saulowi - powrót do obozu

Gdy powrócimy na dobre do obozu ponownie będzie będziemy świadkami kłótni Panam oraz Saula, po raz kolejny znacząco różnią się opinią. Tym razem jednak upór i determinacja Palmer powoduje, że udaje jej się tę wymianę zdań wygrać.

Następnie Panam dziękuje nam oraz zajmuje się kolejnymi aktywnościami dla swojej rodziny.

Nie mów Saulowi - obóz

Nie mów Saulowi - koniec

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners