autor:Anox
Zapraszamy do zapoznania się z zakończeniem, a w zasadzie z zakończeniami Arasaka, które ukazuje nam ostatnie losy V po zaufaniu korporacji Arasaka.
Po indywidualnej (prawie) rozmowie z Hanako, toczymy mocny, istotny dialog z Johnnym Silverhandem, w trakcie którego przekazujemy cyfrowemu towarzyszowi, że skłaniamy się ku zaprezentowanie nam przez kobietę propozycji. Wychodzimy z wieżowca na zewnętrz, gdy... nasz bohater upada. Po kilku chwilach orientujemy się, że tym razem całkowicie utracił przytomność, a na miejsce, do zakładu Viktora, zaprowadził nas Johnny.
Ten uświadomi nas o tym w jak złym stanie fizycznym jest V i jak niewielkie są jego szanse na przetrwanie. Trwa fatalny, ciężki klimat (który później przeminie), w ramach którego toczymy mocne i emocjonalne rozmowy. Następnie rozmawiamy z Misty, która zabierze nas na dach swojego budynku, z poziomu którego staniemy przed możliwością zawiązania zakończenia Samobójstwo.
W ten sposób po tabletce Johnny odchodzi, a my toczymy rozmowę z Misty. Wybór robi negatywne wrażenie na kobiecie, ta proponuje nam tarota, z którego możemy zrezygnować. Po chwili na miejscu pojawia się Hellman (lub Takemura jeżeli przeżył).
Po kolejnym krótkim dialogu, za jego sprawą przenosimy się do miejsca, gdzie przetrzymywana jest Hanako Saburo.
Toczymy z nim kolejną rozmowę, po której dojeżdżamy na miejsce oraz musimy się chwilę pomęczyć, ostatecznie dochodzi do zabójstwa na nim. Od tej chwili otrzymujemy swobodę działania, celem pozbycia się najważniejszych oraz następnie wszystkich strażników. Dopiero gdy to osiągniemy, będziemy się mogli dostać do pokoju, w którym znajduje się Hanako.
Naprzeciw nam stanie nie tylko wielka machina, ale także netrunnerka z lewej oraz zestaw czterech specjalnych przeciwników. Reszta jest tym bardziej łatwa do wyeliminowania. Obowiązuje swoboda działania.
Z pewnością wielu z nas będzie zainteresowanych pozbyciem się wspomnianej netrunnerki, do której dostaniemy się od lewej strony, do które najłatwiej dostaniemy się od pewnej strony. Wymaga to jednak ominięcia potężnego robota, wyeliminowania przeciwnika z przodu oraz powstrzymania rywala krążącego w tym timingu tuż obok drzwi do pomieszczenia z netrunnerką.
Przy minimalnym wysiłku mamy już trzech przeciwników wyeliminowanych, co z pewnością przełoży się także na ułatwienie nam osiągnięcia głównego celu aktualnego zadania.
Po pozbyciu się zagrożenia, otworzy się przed nami najlepszy pokój, gdzie odbędzie się nasza kolejna rozmowa z Hanako. Następnie podlatuje jej ekskluzywna maszyna, którą się udamy do Wieży Arasaka Tower.
Kobieta krok po kroku wprowadza nas w swój plan oraz oczekiwania, kierując nas po kolejnych piętrach i pokojach potężnego budynku. W ten sposób odkrywamy tajemnicę amerykańskiej siedziby megakorporacji.
W podziemiach odkrywamy serce całej korporacji, z którego wyłania nam się...
Saburo Arasaka! Ojciec całej rodziny i korporacji, powrócił do życia w formie własnego engrama, kierującego obecnie swoją córkę do dalszych działań.
Następnie kierujemy się krok po kroku, ku sali gdzie odbędzie się kolejne ważne spotkanie rady nadzorczej. Po kilku chwilach i elementach dialogu, oficjalnie ujawnia się sam Sabura Arasaka potwierdzający swój żywot. Po chwili rozpoczyna się próba dokonania puczu przez Yorinobu, równolegle trwający we wszystkich siedzibach korporacji na całym świecie.
Stajemy w obronie Hanako oraz zarządu, mierząc się ze zbuntowanymi agentami korporacji oraz wysłanych przez nich dronów.
Następnie przebijamy się do samego Yorinobu w międzyczasie wpadając do pokoju, gdzie zmierzymy się z... samym Adamem Smasherem!
Po zaciętym starciu uzyskujemy od niego specjalny klucz, za pomocą którego będziemy się mogli dostać do pokoju Yorinobu. Po problemach z chipem odnajdujemy znajdującego się w równie fatalnym stanie fizyczno-psychicznym, ostatecznie się poddaje, a "opiekę" nad nim przejmuje Hanako.
Następnie wychodzimy z pokoju wraz z Hellmanem, aby udać się na badania. W chwili tej dochodzi do omdlenia....
Po utracie przytomności, dochodzi do przeniesienia się naszej świadomości do cyfrowej przestrzeni, gdzie toczymy ostatnią, szczerą rozmowę z Johnnym Silverhandem. Po wyborze jaki dokonaliśmy, ten jest wściekły i wypomina nam, że zdecydowali się pójść ramię w ramię na współpracę ze znienawidzoną przez niego korporacją i to w dodatku z samą Arasaką.
W ten sposób budzimy się na stacji kosmicznej, gdzie nie wiemy co się stało oraz w jakim stanie jesteśmy. Przychodzi do nas lekarka, która przeprowadzi na nas różnorakie testy oraz badania, które będziemy wykonywać. Proces ten przeprowadzany jest kilka razy pod rząd.
Po kolejnych porażkach dochodzi d dnia, gdy odwiedza nas Hellman (lub Takemura, jeżeli go uratowaliśmy) komunikujący nas w jakim złym stanie jesteśmy i jak niemożliwe jest przeżycie przez V. W ramach umowy utrzymujemy dwa rozwiązania, złe oraz gorsze.
Po dokonaniu wyboru obserwujemy jego skutki, a następnie wyemitowane zostaną napisy wraz z nagraniami napotykanych przez nas postaci.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu