autor:Anox
Zadanie rozpoczyna się od telefonu, jaki V otrzymuje od Judy, zapraszającej nas na nietypową wyprawę. Udajemy się w określone miejsce poza terenem Night City.
Na miejscu uśmiechnięta Alvarez ogłosiła, że chce zabrać nas pod wodę i przygotowała dla V specjalny skafander podwodny. W tym miejscu załącza się Johnny ostrzegający o możliwości dojścia do uszkodzenia chipu Relic. To nie zmienia faktu, że podłączamy się wspólnie poprzez system służący do nagrywania materiałów pod Braindance.
Naszym celem jest opracowanie nagrania, które zawierać będzie nagrania wizualne i dźwiękowe z więcej niż jednego źródła.
W wodzie spokojnie poruszamy się oraz dążymy do mechanizmu, dzięki któremu będziemy w stanie przedostać się na samo dno.
Tam odkrywamy wielkie miejskie przestrzeni, które niegdyś należały do Night City i były znane jako Laguna Bend. To właśnie tutaj wychowywała się nasza przyjaciółka. Poruszają się w stronę kolejnych budynków, słuchamy opowieści towarzyszki, jednocześnie słysząc po synchronizacji fragmenty dźwiękowe wspomnień.
W trakcie podróży możemy wchodzić w interakcje z przedmiotami, w tym także z aparatem, który możemy przekazać Judy. Tak też odkrywamy kolejne wspomnienia.
Następnie wpływamy do środka kościoła, gdzie Judy dalej opowiada nam o sobie, otoczeniu oraz dzieciństwie, jednakże V coraz mocniej cierpi ze względu na uszkodzenia chipu Relic. Po kilku chwilach nasz bohater traci przytomność po większych problemach....
Po przebudzeniu się orientujemy się, że Alvarez szybko zareagowała oraz uratowała V po nurkowaniu w radioaktywnej rodzie, co miało negatywny wpływ na chip Relic. To także spowodowało, że obecnie nie możemy ukrywać swojego stanu.
Następnie dostajemy się do mieszkania, a Judy prosi nas o to, abyśmy wyszli na zewnątrz, poszukali generatora oraz byśmy spróbowali go uruchomić i dostarczyć prąd do małego domku. Gdy to uczynimy i powrócimy zorientujemy się, że nasza przyjaciółka siedzi załamana w łazience. Tam możemy spróbować z ją pocieszyć w trakcie emocjonalnej rozmowy.
W tej chwili żeńska wersja V może wejść w kolejny etap romansu z Judy, po którym otworzy się również istotny rozdział opowieści przy okazji zakończenia.
Za wskazaniem Johnny'ego Silverhanda możemy wyjść i pozostawić samą Judy lub też przespać się w łóżku, pozostając na miejscu.
W przypadku tej drugiej opcji budzimy się rano w pustym domu, a następnie prowadzimy na zewnątrz rozmowę z naszą przyjaciółką. Ta chce opuścić Night City, pozostawiając nam dostęp do swojego mieszkania, z którego się wyprowadzi.
Tak też się kończy to zadanie.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu