autor:Anox
Otrzymujemy telefon od zachwyconej Panam, która powiadamia nas, że udało im się z grupą odblokować dostęp do potężnej maszyny. Kobieta zaprasza nas na jazdę testową.
Po chwili dzwoni do nas także Mitch, który jest równie zadowolony z zaistniałej sytuacji oraz możliwości, zaimponowania także Saulowi, przy okazji dogryzając mu.
Przyjeżdżamy do obozu, gdzie grupa już na nas czeka oraz na to jak wraz z Panam przeprowadzimy testową jazdę potężnymi, korporacyjnym pojeździe, który będzie od teraz do dyspozycji całego Aldecaldos.
Wsiadamy do potężnego pojazdu, przelatujemy, celem wykonania testu poszczególnych aspektów poruszania się i działania pojazdu.
Rozpoczynamy od sprawdzenia systemu przelotów oraz dynamicznych ruchów. W związku z tym musimy spełnić określoną sekwencję wyminięć w następującą stronę:
Kolejnym krokiem jest dotarcie na miejsce, gdzie przetestujemy w jaki sposób ma funkcjonować system strzelania. W związku z czym celujemy w wybrane wraki oraz oddajemy do nich strzały.
Po tym teście Palmer poinformuje nas, że maszyna najlepiej funkcjonuje, gdy duet - pilot oraz strzelec dokonują pełnego sprzężenia zwrotnego mózgu oraz systemu nerwowego.
Tak też nawiązujemy połącznie odciskające spore wrażenie na V, który za chwilę przekona się o tym, że Panam w ten sposób chce jeszcze mocniej zbliżyć ich relację poprzez zbliżenie się fizyczne, mające podwójnie na nich oddziaływać.
Bliskie chwile zostają nagle przerwane zaatakowaniem naszego pojazdu, szybko bierzemy się do walki, aby wyeliminować przeciwników. Wtedy dowiadujemy się, że obóz Aldelacdos po raz kolejny został zaatakowanych. Rozpoczynamy zatem błyskawiczny powrót, celem uratowania rodziny Panam.
Wykorzystujemy wszystkie możliwości, aby wyeliminować przeważające siły wroga.
Gdy uda nam się przeprowadzić skuteczną rozmowę udajemy się do grupy, aby przeprowadzić tam dialog z Saulem. Ten zaskakuje Palmer, ponieważ skłania się ku jej argumentom. Proponuje jej, aby wraz z nim przewodziła całej rodzinie.
Będąca pod wrażeniem kobieta będzie pełna zachwytu nawet pomimo faktu, że konieczne jest poszukiwanie nowego miejsca dla obozu, który wciąż płonie w niektórych miejscach.
Odbywamy z ukochaną V spacer, a następnie przy piwku toczymy kolejną rozmowę o przyszłości. Panam proponuje nam jako graczom, abyśmy dołączyli do grupy i oddalili się z Night City.
W trakcie dialogu jednak po raz kolejny w znaczący sposób odzywa się i działa negatywnie nasz chip Relic, przez który tracimy przytomność.
V przebudza się już w nowym obozie, gdzie Panam Palmer przez cały czas nad nim czuwała. Dopiero teraz możemy dokładnie jej wytłumaczyć w jakim stanie jest nasz protagonista i co mu zagraża.
To niezwykle ważna rozmowa dla relacji V oraz Panam, która po czasie może poznać stan zdrowia ukochanego oraz wyrok, jaki na niego wyznaczono.
Mitch oraz Saul i Panam zachowując jednak optymizm, zapraszając nam do dołączenia do nich i próby odnalezienia rozwiązania, które pozwoliłoby uratować V i zachować go przy życiu.
Po krótki dialogu udajemy się jeszcze na bok obozu, gdzie toczymy kolejną osobistą rozmowę pomiędzy V oraz Panam.
Panam dziękuje nam za wszystkie nasze wspólne dokonania, zachęcając do wspólnego spędzenia przyszłości, w ramach zakończenia Nomad.
Tak też się kończy zadanie, a my jako gracze odblokowujemy sobie nowy dom, do którego będziemy mogli wracać jak do siebie.
Cyberpunk 2077
Bilet Wstępu
Cyberpunk 2077
Jak zdobyć darmowy Supersamochód (Hypercar) Rayfield Caliburn? Jak go odblokować?
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu