autor:Anox
Po telefonie od Judy udajemy się na balkon w Chmurach, gdzie po krótkiej, ale prostej w lokalizacji wspinaczce dostajemy się na miejsce.
Może się zdarzyć tak, że przybędziemy zbyt wcześnie lub za późno, możemy skorzystać ze znajdującego się pod ścianą krzesła. Z jego pomocą czas w świecie gry zostanie przewinięty do odpowiedniej pory.
W odpowiedniej chwili pojawia się nasza Judy, z którą prowadzimy dialog dotyczący jej planów oraz naszej pomocy.
Następnie wraz z "Trzynastką" wchodzimy do pokoju, gdzie przeprowadzamy ostrą rozmowę z Maiko, ostatecznie kończącą się nasz wspólną porażką.
Oboje powracamy na dół, w międzyczasie prowadząc dialog dotyczący planowanych kolejnych działań i kroków. Zjeżdżamy windą i po krótkich słowach zadanie się kończy.
Poradnik: Mity dotyczące kart pamięci - Jak wygląda prawda?
Deponia, 1 - solucja, przejście
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu