autor:Anox
Wybierając ścieżkę Punka (ang. Street Kid), rozpoczniemy zabawę w barze, należącym do rodziny Wellesów. Tam toczymy rozmowę z Pepe, który jak się okazuje pożyczył sporą kasę od Kirka. W związku z czym po dialogu, udajemy się na pierwsze pięto, aby dowiedzieć się, czy coś możemy w tej kwestii zrobić.
Kirk nie daje łatwo za wygraną, ale ostatecznie proponuje nam akcję wykradzenia wyjątkowe supersamochodu z użyciem posiadanego przez niego wyjątkowego klucza wyłączającego zabezpieczenia. Po przyjęciu zlecenia udaje my się do Embers.
Napotykamy na Padre, z którym toczymy długą rozmowę z samochodzie, by na koniec mieć możliwość znalezienia się blisko interesującego nas parkingu. Nim to się stanie rozmawiamy o naszym powrocie z Atlanty, w międzyczasie radząc sobie z przedstawicielami gangu 6th Street.
Po tych zdarzeniach tak jak wspomniałem przechodzimy do środka garażu, gdzie czeka po prawej stronie okienko z Rickiem, naszą wtyką. Po krótkim dialogu otwiera się nasze okno akcji, poszukujemy znajdującego się na tyle samochodu, przełamujemy zabezpieczenia i... spotykamy po raz pierwszy Jackiego Wellesa! Po chwili przybywa jednak NCPD na czele ze Stintsem.
Ostatecznie pobici lądujemy ponownie na ulicy, gdzie toczymy z nowym przyjacielem rozmowę o Kirku i Pepe. Ostatecznie Welles zaprasza na obiad u Mamy Welles. Tak kończy się wstępniak Punka.
Indygo - solucja, poradnik
Poradnik: Mity dotyczące kart pamięci - Jak wygląda prawda?
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu