Berlin Muzeum Nina Grę rozpoczynamy w Berlinie, w muzeum, animacją, w której tajemnicze postacie w kapturach napadają na ojca Niny, bohaterki gry. Gdy dziewczyna przyjeżdża na miejsca, ojca już tam nie zastaje, a w jego gabinecie panuje chaos. Animacja Rozglądamy się zatem po gabinecie ojca. Spoglądamy na bałagan, na komputer, na szafkę na dokumenty, mapę
Nasz poradnik Riven: The Sequel to Myst i solucja dodatku, dostarcza nam szeroki zakres porad, wskazówek, grafik oraz wskazówek odnośnie problemów w grze. Wyspa z kopułą Grę zaczynamy animacją, w której Atrus wysyła nas na wyspę Riven, wręczając mi niebieską księgę, w której mam uwięzić Gehna. Przeniosłem się
Grę rozpoczynamy animacją. Animacja Przenosimy się do starożytnej Aleksandrii, gdzie wcielamy się w mistrza złodziei. Ma on zniszczyć pergaminy w bibliotece aleksandryjskiej. Zerkamy do ekwipunku, w którym spoglądamy na mapę, używając PPM. W ten sposób poznamy miejsce, w którym znajdują się zwoje. Klikamy na ścianę, by dokonać jej zbliżenia. Pojawi
PARYŻ Siedzisz sobie spokojnie, delektując się kawą, a tu znikąd pojawia się klaun, który przy pomocy akordeonu, a właściwie schowanej za nim bomby, wysadza w powietrze francuską kafejkę. Po otrząśnięciu się z szoku wywołanego wybuchem, podejdź do lampy i zabierz leżącą tam gazetę. Możesz ją oczywiście poczytać. Wejdź do kawiarni. Pod
Rozgrywkę zaczyna animacja, w której poznajemy naszego bohatera, pragnącego zrezygnować z dawnej profesji i odmienić swoje życie. Nie czuje już satysfakcji z walki z Krakenami, teraz będzie...kucharzem i Weźmie udział w konkursie kulinarnym. Animacja Zaczynamy od rozmowy z przyjaciele Joyfessa, właścicielem sklepu, Josephem. Po krótkiej
Grę rozpoczyna animacja, w której nasza bohaterka zeskakuje z mostu do wody, po czym budzi się w nieznanym jej miejscu. Animacja Nawia Na moim ciele siedzi jaskółka. Budzę się leżąc na jakiejś polanie. Nie znam tego miejsca....a może jednak znam. Dotykam ptaszka, a ten znika, odlatuje. Wstaję powoli....rozglądam się. Spoglądam w lewo. Pod drzewem